489 läst · 8 svar
489 läst
8 svar
Vad borde jag göra med asfalten vid ombyggnation av förråd?
Vi har ett förråd som har asfalt som golv.
Detta står alltså separat från huset och vi funderar på att bygga om en del av det till ett kontor.
Det skulle innebära att vi vill ha något annat än asfalt i kontoret, är det nödvändigt att ta bort asfalten? Någon som har rekommendation på en enklare lösning? T.ex. ett sätt som man skulle kunna lägga golv ovanpå asfalten?
Detta står alltså separat från huset och vi funderar på att bygga om en del av det till ett kontor.
Det skulle innebära att vi vill ha något annat än asfalt i kontoret, är det nödvändigt att ta bort asfalten? Någon som har rekommendation på en enklare lösning? T.ex. ett sätt som man skulle kunna lägga golv ovanpå asfalten?
Jag vet inte? Men skulle nog kolla om det går att använda Platon eller novellgolv med en utsugsfläkt för bra ventilation.H HAMKED skrev:Vi har ett förråd som har asfalt som golv.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Hur tejpa upp "border" på vägg vid målning av garagevägg
Färg, Måla & Tapetsera -
Sparvhök vid fågelbordet.
Trädgård allmänt -
Borde jag köpa tomten bredvid min?
Köpa & Sälja hus -
HJÄLP, rabatt bredvid asfalt grävd och nu börjar gräs växa under asfalten och den spricker!
Grund & Markarbeten -
"Tidsfrist på 4 veckor vid bygglov borde slopas"
Artikelkommentarer