1 231 726 lĂ€st · 15 335 svar
1232k lÀst
15,3k svar
Vad blir det för mat?
Fredag!
Ser att mina jobbarluncher Àr nÄgot enahanda, men jag gÄr vidare i samma spÄr.
Potatismos med en droppe grÀdde och lite smör till det en liten skiva entrecote.
Ser att mina jobbarluncher Àr nÄgot enahanda, men jag gÄr vidare i samma spÄr.
Potatismos med en droppe grÀdde och lite smör till det en liten skiva entrecote.

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Logga in
Skapa konto
GÄrdagens middag:
PI N S A
Med: cf, grĂ€ddfil, rödlök, riven mozzarella, rom, dill, citron och massor av rĂ€kor đđ
PI N S A

Logga in
Skapa konto

Logga in
Skapa konto

Logga in
Skapa konto
Med: cf, grĂ€ddfil, rödlök, riven mozzarella, rom, dill, citron och massor av rĂ€kor đđ
Till lunch blev det nÄtt som fick snÄlvattnet att rinna till, Ärets första rabarbersoppa.
Gissar att jag Àr en av fÄ idag som kokar soppa pÄ frukt, men det har hÀngt med frÄn min mormor som alltid hade en fruktig soppa i kylen.
Mackan med köttbullar o gurka var god den med.
Gissar att jag Àr en av fÄ idag som kokar soppa pÄ frukt, men det har hÀngt med frÄn min mormor som alltid hade en fruktig soppa i kylen.
Mackan med köttbullar o gurka var god den med.

Logga in
Skapa konto
GÄrdagens middag..
GRULLAT đ
FlÀskfilé, kamben, champinjoner, squash.. till det fanns sallad, ugnsstekt potatis (ett par lökringar), hummus & lite fÀrdig bearnaisesÄs.
GRULLAT đ
FlÀskfilé, kamben, champinjoner, squash.. till det fanns sallad, ugnsstekt potatis (ett par lökringar), hummus & lite fÀrdig bearnaisesÄs.

Logga in
Skapa konto

Logga in
Skapa konto
Idag gjordes det paj pÄ lite gött..
Provade göra pajbotten med olja och rÄgsikt (första gÄngen) blev helt okej, nedrig svÄr att trycka ut i formen bara.. ska nog ha lite mer olja el vatten nÀsta gÄng!
Pajen fylldes med bitar av resterna frĂ„n den grillade flĂ€skfilen (frĂ„n igĂ„r), broccoli, körsbĂ€rstomater, Ă€delost, Ă€ggstanning, nĂ„gra salamiskivor som fanns kvar i kylen (frĂ„n tapastider..) och lite mozzarella pĂ„ topp (kvar sedan pinsan) đ
Udda kombo kanske haha.. men saker vi Àtit och tycker Àr gott.. och resultatet blev jÀttegott (tyckte vi!).
Serverades med sallad och ett par skivor fÀrskt bröd.
Provade göra pajbotten med olja och rÄgsikt (första gÄngen) blev helt okej, nedrig svÄr att trycka ut i formen bara.. ska nog ha lite mer olja el vatten nÀsta gÄng!
Pajen fylldes med bitar av resterna frĂ„n den grillade flĂ€skfilen (frĂ„n igĂ„r), broccoli, körsbĂ€rstomater, Ă€delost, Ă€ggstanning, nĂ„gra salamiskivor som fanns kvar i kylen (frĂ„n tapastider..) och lite mozzarella pĂ„ topp (kvar sedan pinsan) đ
Udda kombo kanske haha.. men saker vi Àtit och tycker Àr gott.. och resultatet blev jÀttegott (tyckte vi!).

Logga in
Skapa konto

Logga in
Skapa konto

Logga in
Skapa konto
Serverades med sallad och ett par skivor fÀrskt bröd.