1 157 730 läst · 14 849 svar
1158k läst
14,8k svar
Vad blir det för mat?
Linsgryta med blomkål o broccoli, potatis o paprika, m m. Jordnötssmör var lite udda i sammanhanget (för mig) men det smakade gott. (Igår)
Idag gjordes egen dressing till caesarsallad men tydligen blev den lite skarp. Men innan modifieringar påbörjades tog jag undan lite till mig ( färdkost på morgondagens bussresa). Efter någon matsked creme fraîches och nån tesked flytande honung fick den grönt ljus.
Idag gjordes egen dressing till caesarsallad men tydligen blev den lite skarp. Men innan modifieringar påbörjades tog jag undan lite till mig ( färdkost på morgondagens bussresa). Efter någon matsked creme fraîches och nån tesked flytande honung fick den grönt ljus.
Dagens lunch blev något som fanns hemma..
Dagens filmsnacks blev..
Nyttigheter (frukt och grönt) och onyttigheter (chips och popcorn).. på en och samma gång
och dippen befinner sig väl någonstans där i mitten på skalan (gjord på mellanfil) 
Middagen?
Ja dagen blev lite hmm.. special.. så middagen kommer efter filmsnacksen.. 🙄 sååå.. man är ju inte jättehungrig!
Vi beslöt oss för att en nybakad "macka" blir lagom ikväll 😊👍

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Dagens filmsnacks blev..

Logga in
Skapa konto

Logga in
Skapa konto
Nyttigheter (frukt och grönt) och onyttigheter (chips och popcorn).. på en och samma gång
Middagen?
Ja dagen blev lite hmm.. special.. så middagen kommer efter filmsnacksen.. 🙄 sååå.. man är ju inte jättehungrig!
Vi beslöt oss för att en nybakad "macka" blir lagom ikväll 😊👍
Gårdagens grillmeny till Grabbgänget blev 12st dubbel mini cheese Smashburgare med karamelliserad lök. Sideorders var Sweet & Smokey majs och Cheezy Fries samt till dessert Churros med glass.
(Tyvärr enda bilderna pga Eld i grillen som fick släckas med sand, men allt gick bra och gott blev det😀)
(Tyvärr enda bilderna pga Eld i grillen som fick släckas med sand, men allt gick bra och gott blev det😀)

Logga in
Skapa konto
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 448 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 448 inlägg
Knastrade det mellan tänderna sen? 😆Roga1337 skrev:
Gårdagens grillmeny till Grabbgänget blev 12st dubbel mini cheese Smashburgare med karamelliserad lök. Sideorders var Sweet & Smokey majs och Cheezy Fries samt till dessert Churros med glass.
[bild]
Jag var ensam så jag stekte hamburgare i grillpannan.
Grillade karre skivor igår med pasta och ärtor/majs pasta. Hann inte ta bild innan det var slut, hungriga ungar...
Idag blev det Marcus Ajulays dragon kyckling med hemlagad mos och sallad. Aldrig gjort förut, hans recept blev riktigt lyckat👍
Idag blev det Marcus Ajulays dragon kyckling med hemlagad mos och sallad. Aldrig gjort förut, hans recept blev riktigt lyckat👍

Logga in
Skapa konto