1 099 948 läst · 14 398 svar
1100k läst
14,4k svar
Vad blir det för mat?
Med tanke på flera personer är konfunderade över vad som ligger på tallriken så har jag en liten oroväckande/gnagande känsla om att min bättre hälft har rätt. Han hävdar nämligen att min vana att ha pocherat ägg istället för stekt ägg på mackor är konstigt. Jag hävdar att det är det lika vanligt som stekt. Säg inte att jag har fel?AndersMalmgren skrev:
Eller är jag bara tokdålig på att ta kort så att ingen kan se vad det är🥵🤔
Renoverare
· Stockholm
· 18 692 inlägg
Ser nu det är någon form av korv inte bacon så det är fler komponenter som diffar än hollandaise för att det ska bli en egg BenedictH husdrommaren skrev:Med tanke på flera personer är konfunderade över vad som ligger på tallriken så har jag en liten oroväckande/gnagande känsla om att min bättre hälft har rätt. Han hävdar nämligen att min vana att ha pocherat ägg istället för stekt ägg på mackor är konstigt. Jag hävdar att det är det lika vanligt som stekt. Säg inte att jag har fel?
Konstigt skulle jag inte säga, men definitivt inte lika vanligt. Har inga som helst belägg för det dock, mer än att jag nog aldrig hört nån som gjort det 😅H husdrommaren skrev:Med tanke på flera personer är konfunderade över vad som ligger på tallriken så har jag en liten oroväckande/gnagande känsla om att min bättre hälft har rätt. Han hävdar nämligen att min vana att ha pocherat ägg istället för stekt ägg på mackor är konstigt. Jag hävdar att det är det lika vanligt som stekt. Säg inte att jag har fel?
Hög kolesterolhalt, nu blir det diet därefter.
Testade två recept idag; vegetarisk gryta till lunch och laxsoppa till middag.
Kanske inte behöver bli så stora uppoffringar ändå?
Grytan (bild 1) väntar på soltorkade tomater, kikärtor, curry o cf
Testade två recept idag; vegetarisk gryta till lunch och laxsoppa till middag.
Kanske inte behöver bli så stora uppoffringar ändå?
Grytan (bild 1) väntar på soltorkade tomater, kikärtor, curry o cf