Jag har läst de andra frågorna härinne och ser att det är fler än vi som fått vänta (förgäves?) på att få fel åtgärdade. Vad beror det på att vi får vänta så länge?

Vi är i övrigt väldigt nöjda kunder, men har väntat ett år på att servicebussen skulle komma så att div. fel kan åtgärdas. Är det någon sorts policy från Hjältevadshus att man väntar till 2-årsbesiktningen, eller är det ren och skär tidsbrist?

För oss handlar det framförallt om mindre fel, men också om några lite större (ytterdörrar som ska hängas om då de inte sluter tätt och ger drag i huset, en felkonstruerad bastu, en glömd golvbrunn, en läckande wc vid golvet etc), som också till viss del påverkar husets funktion.

Helst vill man ju bli hjälpt med en gång, men annars skulle det vara helt acceptabelt att vänta bara man fick veta hur länge man måste vänta (och varför).

Mvh,
Mella
 
Enligt mitt sett att se på det så är dina inga småfel!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.