3 039 läst ·
6 svar
3k läst
6 svar
Vad är det för svart mot grunden? Hjälp till att identifiera mysteriet!
Jag upptäckte häromdagen lite svarta fläckar i gruset som ligger nära grunden på vårt hus. Det ser nästan ut som svartmögel, men kan det växa på grus?
Se bilder:
Vad i all sin dar kan detta vara? Det har inte vart något dylikt där förut?
Se bilder:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Vad i all sin dar kan detta vara? Det har inte vart något dylikt där förut?
Visst kan sten få påväxt, kolla i naturen så kommer du att se både alger, lavar, mossa, etc. där allt frodas.
Regn och snö är inte kliniskt rent utan innehåler ämnen som hjälper till med växtlighet.
Spraya med lite ogräsättika om du vill få bort det och tar även ogräs om du vill få bort det också.
Regn och snö är inte kliniskt rent utan innehåler ämnen som hjälper till med växtlighet.
Spraya med lite ogräsättika om du vill få bort det och tar även ogräs om du vill få bort det också.
Produkter som diskuteras: "ogräs"
Ogräsrensare Sweeder
Ergonomisk ogräsrensare
79 kr inkl moms
Läs mer
Kan det vara en katt som skitit ? Prova att vända upp och ner på stenhögen så kanse det syns skit.
Jag har fnv stenmjöl intill huset efter dräneringen i höstas och gissa om katterna gillar att göra ifrån sig där. Blir lite orolig när jag ser det där eftersom jag hoppats att katterna skulle hålla sig ifrån huset när man fyllt på med ett par dec singel senare i vår.
Jag har fnv stenmjöl intill huset efter dräneringen i höstas och gissa om katterna gillar att göra ifrån sig där. Blir lite orolig när jag ser det där eftersom jag hoppats att katterna skulle hålla sig ifrån huset när man fyllt på med ett par dec singel senare i vår.
Det där ser ut som fukt som tagit sig upp på lokala ställen. Kapilläreffekt med otvättat singel. Tror inte på hunden, blir lite annan form av stänk.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden