Byggahus.se
Ett gammalt kök som ska bytas ut om ca 6-7 veckor. Har aldrig gillat att slänga saker som funkar, men samtidigt har jag aldrig sålt ett kök. Därför tänkte jag kolla med er "experter" om köket på bilderna har något värde på andrahandsmarknaden? stamgatan-61-6-tr-ostberga_226096.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
stamgatan-61-6-tr-ostberga_226098.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Jag kommer ha tillgång till fler bilder inom snar framtid. Hoppas dessa duger tills dess.:cool:

Du kan nog få ett par hundra, till någon tusenlapp för vitvarorna. Övrigt är det nog svårt att få något för det finns ofta annonser på blocket om att kök skänkes bort.

Men det är väl ändå bättre att ge bort grejerna för en symbolisk summa än att köra det till tippen.

Alltid gör det någon lycklig.
Köket ser ju ut att vara i gott skick, och kan platsa i en sommarstuga eller liknande.

Ni får gärna skriva till mig om ni är intresserade. Jag kommer få nycklarna 1 juni, då kan ni komma och titta till och med.

Jag har sett kök då och då på blocket, och de som kostar flera tusenlappar brukar ligga ute länge. Vitvarorna kanske du kan få 500 - 1000 kr st för, köket kanske en tusenlapp. Det är inget vidare andrahandsvärde på gamla kök.

Jag köpte teakluckor från ett helt kök för en femhundring. De hade legat ute för 1500:- på blocket länge.

Är redalådorna original i glas? Dessa kan du kanske få en 500 - 1000 kr för isåfall.

Hos mig var alla skåpssidor limmade mot varandra så det gick inte ens plocka ner utan att slå sönder alltihop....

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.