Vi skulle börja renovera lite i huset vi köpte för 3 år sedan och upptäckte då att det var en del inbyggda rör, som visade sig leda till en inbyggd radonsug i garaget. Några av rören har jag sett tidigare där de ej är inbyggda men trott att det var någon form av gammal eldragning.
Oavsett så verkar radonsugen inte fungera och jag behöver få den servad eller liknande, problemet är att den är helt omärkt, inga märken alls.
Det är bara en elsladd som sticker ut ifrån den, sen är hela enheten helt homogen, inga på/av knappar.
Är det någon som möjligen har en aning?
Gamla ägaren säger att dom inte känner till något om att det skulle funnits en radonsug och jag får ej tag på tidigare ägare…
Vore väldigt tacksam för vilken hjälp som helst…
Oavsett så verkar radonsugen inte fungera och jag behöver få den servad eller liknande, problemet är att den är helt omärkt, inga märken alls.
Det är bara en elsladd som sticker ut ifrån den, sen är hela enheten helt homogen, inga på/av knappar.
Är det någon som möjligen har en aning?
Gamla ägaren säger att dom inte känner till något om att det skulle funnits en radonsug och jag får ej tag på tidigare ägare…
Vore väldigt tacksam för vilken hjälp som helst…