Jag har hittat någon typ av ställning ifrån Hilti med beteckningar Ms-21, mf-41d, mf-21/62. Är det några stöttar eller något för rörupphängning? Finns det något värde i de eller kan man köra det till tippen med gott samvete?

• Metallställningar och stålskenor från Hilti med beteckningarna Ms-21, mf-41d, mf-21/62 på ett trädäck.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Metallställning från Hilti med beteckningen MF-21/62 mot en träbakgrund, används för rörstöd eller upphängning.
    Skapa konto
  • Metallkonstruktion från Hilti med märkning MF-41D på en träbakgrund, möjlig del av ställning eller rörupphängning.
    Skapa konto
  • 17306344627092483287773487927617.jpg
    Skapa konto
Rickard.
Jag tycker det ser ut som ett urplock från hiltis stödprofiler/konsoler, kallas ibland bara hilti-järn och hör till bygg och infästning och inte till hilti-verktyg.

Har jag rätt så bör andrahandsvärdet inte vara särskilt högt för sånt här men det kan ju användas till lite allt möjligt.

C
Konsoler för t.ex. rörupphängning. Tror inte heller andrahandsvärdet är några fantasisummor, men sånt där är svindyrt att köpa nytt, så lägg ut dem på annons så kan du göra någon glad.

Vad är ett rimligt pris tro? Svårt att de något användningsområde för mig själv.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.