Hejsan,

Jag har ett område under bänkskivan i tvättrummet som är cirka 80cm brett. Jag önskar montera ett utdragbart torkställ under bänkskivan. Det ska vara tunt och det man drar ut ska vara ett antal stänger/pinnar som man kan hänga kläder på. Har googlat utan att hitta något lämpligt. Allt jag hittar är väggmonterade "saxställningar". Någon som vet någon som säljer det jag är ute efter?

Edit: Bra precis en sån här som jag har i torkskåpet, fast ”takmonterad” under bänkskivan.

• Grått torkställ monterat på vägg ovanför vit LG tvättmaskin i ett tvättrum.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
BirgitS
  • Gilla
Björn Saete
  • Laddar…
Björn Saete Björn Saete skrev:
Hejsan,

Jag har ett område under bänkskivan i tvättrummet som är cirka 80cm brett. Jag önskar montera ett utdragbart torkställ under bänkskivan. Det ska vara tunt och det man drar ut ska vara ett antal stänger/pinnar som man kan hänga kläder på. Har googlat utan att hitta något lämpligt. Allt jag hittar är väggmonterade "saxställningar". Någon som vet någon som säljer det jag är ute efter?

Edit: Bra precis en sån här som jag har i torkskåpet, fast ”takmonterad” under bänkskivan.
Googla utdragbar byxhängare. Tror dock att de flesta modeller är sidomonterade, men det kan du lösa med vinkelbeslag

• Gilla
Björn Saete
  • Laddar…
Byxhängare var tricket! :)
Tackar.

:rofl:

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.