Hejsan,
Jag har ett område under bänkskivan i tvättrummet som är cirka 80cm brett. Jag önskar montera ett utdragbart torkställ under bänkskivan. Det ska vara tunt och det man drar ut ska vara ett antal stänger/pinnar som man kan hänga kläder på. Har googlat utan att hitta något lämpligt. Allt jag hittar är väggmonterade "saxställningar". Någon som vet någon som säljer det jag är ute efter?
Edit: Bra precis en sån här som jag har i torkskåpet, fast ”takmonterad” under bänkskivan.
Jag har ett område under bänkskivan i tvättrummet som är cirka 80cm brett. Jag önskar montera ett utdragbart torkställ under bänkskivan. Det ska vara tunt och det man drar ut ska vara ett antal stänger/pinnar som man kan hänga kläder på. Har googlat utan att hitta något lämpligt. Allt jag hittar är väggmonterade "saxställningar". Någon som vet någon som säljer det jag är ute efter?
Edit: Bra precis en sån här som jag har i torkskåpet, fast ”takmonterad” under bänkskivan.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 46 203 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 46 203 inlägg
Det ser ut som byxhängare/byxutdrag typ https://www.theofils.se/?s=byxutdrag&id=38996
Dock sidomonterade och finns även för Elfas konsolsystem, dvs. infästning baktill.
Dock sidomonterade och finns även för Elfas konsolsystem, dvs. infästning baktill.
Googla utdragbar byxhängare. Tror dock att de flesta modeller är sidomonterade, men det kan du lösa med vinkelbeslagBjörn Saete skrev:
Hejsan,
Produkter som diskuteras: "vinkelbeslag"
Vinkelbeslag
Vinkelbeslag är byggkomponenter designade för att stärka förbindelser mellan material i olika vinklar. De erbjuder en robust lösning för att sammanfoga två komponenter i en viss vinkel, vilket säkerställer stabilitet och styrka i
Läs mer
Byxhängare var tricket! 
Tackar.
Tackar.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden