J JoggiB #1 Medlem · Stockholm · 188 inlägg 26 jul 2020 15:02 JoggiB Medlem Stockholm 188 inlägg 26 jul 2020 15:02 #1 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Denna gjordes nog under 60-talet. Samlas lite vatten i kanten på vänstersidan när det regnar kraftigt annars ok avrinning. Har tänkt att grusa om infarten men frågan är om jag bara behöver ta 5-10 cm eller göra om allt från början(markduk osv..)? kommer endast parkera personbilar. #uppfart
Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Denna gjordes nog under 60-talet. Samlas lite vatten i kanten på vänstersidan när det regnar kraftigt annars ok avrinning. Har tänkt att grusa om infarten men frågan är om jag bara behöver ta 5-10 cm eller göra om allt från början(markduk osv..)? kommer endast parkera personbilar.
kashieda #2 Besserwisser · Örebro län · 4 840 inlägg 26 jul 2020 16:10 kashieda Besserwisser Örebro län 4 840 inlägg 26 jul 2020 16:10 #2 Det ser inte för mjukt ut och det verkar inte vara så mycket problem med att det växer in gräs/ogräs. Jag skulle bara lägga på ordentligt där det är som värst, och lite runt om. Padda till och fylla på lite extra.
Det ser inte för mjukt ut och det verkar inte vara så mycket problem med att det växer in gräs/ogräs. Jag skulle bara lägga på ordentligt där det är som värst, och lite runt om. Padda till och fylla på lite extra.