3 173 läst ·
2 svar
3k läst
2 svar
Tvätta sot innertak
Hej!
Håller på tvättar innertak med en fluren49 från flugger, funkar ju utmärkt hittils. Dock inser jag redan att den flaskan jag köpt kommer ta slut innan allt är klart och flugger hos mig (värmdö) är stängt idag...
Någon som har tips på något likvärdigt? har nån gång testat med någon billig först från rusta tror jag det var men var inte alls lika bra då det är rejält ingrott...
öppna affärer i krokarna är nog mest just sådana ställen, rusta, jula, biltema, clas o, bygg-ole....
MVH
Micke
Håller på tvättar innertak med en fluren49 från flugger, funkar ju utmärkt hittils. Dock inser jag redan att den flaskan jag köpt kommer ta slut innan allt är klart och flugger hos mig (värmdö) är stängt idag...
Någon som har tips på något likvärdigt? har nån gång testat med någon billig först från rusta tror jag det var men var inte alls lika bra då det är rejält ingrott...
öppna affärer i krokarna är nog mest just sådana ställen, rusta, jula, biltema, clas o, bygg-ole....
MVH
Micke
Min målare hade någon typ av klisterfärg. Annars har väl Bauhaus öppet på söndagar där du nog kan få hjälp. För riktigt svåra saker pratade de om att de skulle spreja. Men jag vet inte med vad.
Där de trodde mitt problem var från etanolkamin. Där jag trodde att det var frugans ljus som gav sotet.
Där de trodde mitt problem var från etanolkamin. Där jag trodde att det var frugans ljus som gav sotet.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Kan det vara Kreosot struket innertak?
Gifter, farliga byggmaterial & skadedjur -
Svarta områden/sot i innertak.
Färg, Måla & Tapetsera -
Tvätta innertak
Färg, Måla & Tapetsera -
Hur tvätta olja från innertak
Färg, Måla & Tapetsera -
Få bort sot från gammalt innertak