Någon som känner till om det finns hållbara sk "trallrutor"?
Har lagt in det i min furstutrapp/punchveranda, älskar utseendet, men de fryser sönder på 2 vintrar. Bytt ut hela 1 gång + delar av det 1 gång till sedan 2015.
Vill gärna ha den där acacia-looken, men orkar inte byta rutor varje år. Planen är nu att ersätta med frostfritt klinker. Men det kanske finns sånna där rutor i bättre kvalitet? Nån som vet?
(detta är nog från Jula eller Byggmax tror jag. Skit. )
Har lagt in det i min furstutrapp/punchveranda, älskar utseendet, men de fryser sönder på 2 vintrar. Bytt ut hela 1 gång + delar av det 1 gång till sedan 2015.
Vill gärna ha den där acacia-looken, men orkar inte byta rutor varje år. Planen är nu att ersätta med frostfritt klinker. Men det kanske finns sånna där rutor i bättre kvalitet? Nån som vet?
(detta är nog från Jula eller Byggmax tror jag. Skit. )
Självbyggare
· Skövde
· 31 inlägg
Känns som fukt från betongen gör att plasten under trallen fryser fast. Jag hade lagt lite tjärpapp mellan eller tunn cellplast...
Nja... Betongen är inte mot mark. Det är utvändig källartrappa under, så den kan inte suga fukt från marken. Lite från omgivande luft såklart, men inte mycket.gustavstrandberg skrev:
Självbyggare
· Skövde
· 31 inlägg
Självbyggare
· Skövde
· 31 inlägg
Lägg golvvärme 
Klicka här för att svara