Byggahus.se

Träfönster från Bonusfönster?

1. S
    Medlem Nivå 4
    Hej forumet!

Jag undrar om det är någon eller några här på forumet som har köpt fönster från "bonusfönster"?

Har tänkt att byta fönster nu till sommaren och har kollat på "vanliga märken" (typ elitfönster och traryd).
    Det är som bekant rätt dyrt att köpa nya fönster och hittade bonusfönster på nätet och blir så jäkla sugen när dom har så bra priser!
    Jag undrar om det finns någon här som köpt från dom och kan bekräfta kvalitén?

Man får lite vad man betalar för men är det värt dubbelt upp i kostnad på ett "vanligt märke"?

Vore härligt med synpunkter!
    (Det jag ska införskaffa är träfönster).

Trevlig helg!

2. M
    Medlem Nivå 1
    Blev det någon "affär" med Bonusfönster?
    Jag har tittat på en dörr hos dem och det ser ju bra ut men frågan är hur kvalitén står sig?

/

Micke

3. S
    Medlem Nivå 4
    Jadå fönsterna har till och med kommit på plats! Jag tycker att för den pengen är fönsterna mer än godkända! Fungerar felfritt och är en helt ok finish! Dörrarna vet jag dock inget om.. Mvh Mikael

4. T
    Medlem Nivå 1
    Hej,
    jag har beställt Bonusfönster och altandörrar och jag undrar hur du gjorde med fönsterbleck? Karmunderstycket har ju inget spår i framkant.

5. S
    Medlem Nivå 4
    Nej det är dumt.. Fick fräsa ett spår som är något större än blecket för att sedan fylla med lite fog och sen skruva som vanligt. :)