AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Jag äter fortfarande ute 3 till 5 dagar i veckan ej inklusive lunch :) i city då
Att du inte tröttnar. Har jag en längre semester brukar jag till slut ledsna på restaurangmiddagar och i stället beställa hem eller hämta mat som alternativ.

• Wow
AndersMalmgren
  • Laddar…
J
Alfredo Alfredo skrev:
Att du inte tröttnar. Har jag en längre semester brukar jag till slut ledsna på restaurangmiddagar och i stället beställa hem eller hämta mat som alternativ.
Jag tror inte min hälsa skulle greja att käka ute så ofta. Om man inte specifikt väljer vego/sallad osv.

J JohanLun skrev:
Nice! Hoppas du kommer gilla villalivet och inte sakna citykvällarna för mycket...

Förhoppningsvis ska man väl i en villa inte behöva göra detta mer än max nån gång om året. Om inget är fel.
I större hus är det nog vanligare med en läcka nånstans. Eller som den där byggnaden där nån kopplat in kaffeautomaten på radiatorkretsen. Gevalia brunrost!

Hur ser batteritiden ut för katt-trackern? Har du vågat släppa ut honom? Trivs även han i området?

Har inte fixat sim-kort till min än...
Blev fel tidigare, veckorna flyter ihop. Det var 2 fredagar sedan jag laddade den. Så mao 35 använt procent på 1.5 veckor.

• Gilla
JohanLun
  • Laddar…
Ventilationen blir nog det första vi ska titta på.

Sensoravläsning visar radon 51 Bq/m³, CO2 912 ppm, VOC 178 ppb, temperatur 21,4°C, luftfuktighet 39% och tryck 29,78 inHg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Avarage 107 bechamellsås per kubik senaste veckan.

Graf över radonnivåer med ett genomsnitt på 107 Bq/m³ mellan 16–23 nov; visar fluktuerande nivåer mätt i en vecka.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Tänker mig FTX med värmeåtervinning samt ventilerade golv i källaren.

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Ventilationen blir nog det första vi ska titta på.

[bild]

Avarage 107 bechamellsås per kubik senaste veckan.

[bild]

Tänker mig FTX med värmeåtervinning samt ventilerade golv i källaren.
Ja för mycket bechamellsås i luften kan inte vara hälsosamt 😂

• Haha
SC Aero och 5 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.