11 977 läst · 67 svar
12k läst
67 svar
Total makeover från liten stuga till minimalistisk husdröm - Grand Designs
På konsumentens sida
· 3 135 inlägg
Pontus och Johanna bygger själva och de bygger klokt när de bestämmer sig för att totalförvandla sin lilla stuga vid sjön Glan till en större minimalistisk husdröm som bättre tar tillvara utsikten.
Du kan läsa artikeln här: Total makeover från liten stuga till minimalistisk husdröm - Grand Designs
Du kan läsa artikeln här: Total makeover från liten stuga till minimalistisk husdröm - Grand Designs
Inga golvlister? Det är ju verkligen ett exempel på utseende före funktion..... Blir ju en del slitage. Bra att kunna byta list.
Administrator
· Skåne
· 7 877 inlägg
Ja, välkomna att kommentera det sjätte och sista avsnittet av Grand Designs 2024!
Jag vill påminna om att det ligger mycket arbete, själ och hjärta bakom vart och ett av de här husbyggena. Diskutera sakligt, visa respekt och var konstruktiv i dina kommentarer.
Utgå också från att alla som är inblandade i programmet är medlemmar på Byggahus.se och läser vad du skriver.
Inlägg som inte följer våra diskussionsregler (särskilt § 5.7) raderas utan förvarning.
Jag vill påminna om att det ligger mycket arbete, själ och hjärta bakom vart och ett av de här husbyggena. Diskutera sakligt, visa respekt och var konstruktiv i dina kommentarer.
Utgå också från att alla som är inblandade i programmet är medlemmar på Byggahus.se och läser vad du skriver.
Inlägg som inte följer våra diskussionsregler (särskilt § 5.7) raderas utan förvarning.
Verktygstokig
· Stockholm
· 263 inlägg
"större minimalistisk" nu fick skribenten till det.
En kamin hade jag gärna sett. Speciellt en som kan värma radiatorer om det nu är vattenburen värme.