4 647 läst · 10 svar
5k läst
10 svar
Toalettavlopp
Med en saniflo kan du gå ner ända till 32 rör har jag för mej, kan man leva med den där lådan bakom toastolen så är de en väl fungerande lösning.
Jag har en själv på en toaletterna i kåken, den funkar utmärkt men skulle inte vilja ha den i finbadrumet.
Mvh Anders
Jag har en själv på en toaletterna i kåken, den funkar utmärkt men skulle inte vilja ha den i finbadrumet.
Mvh Anders
Som sagt är det inte att rekomendera att ha 75 på toastol. Man får aldrig gå ner i storlek på en avloppsledning från tex 110-75. Det är som att be om stopp. Gör det ordenligt från början. Men visst kan det fungera men på en vanlig toastol så är det ju så klart en chansning.
japp för annars så är risken stor att det lukat avlopp utanför huset pga stopp i pumpen vid pumphuset för avloppet heheReliner skrev:
långt hår topps och OB är förädiska för pumparna det tvinnar ihopsig och bildet ett långt rep och i värsta fall måste amn ha dykare för att rensa inloppet till pumparna XD det är inget trevligt sen är ju fettet i matlagning mm också förädiskt för det bildar stoa flak och i vissa stationer kan man gå på dem utan att rasa igenom så var försiktig med vad ni spolar ner det ställer til lett jävulskap för oss som ska ta reda på det