Hej
Har isolerat en 32mm PEM-slang med en tub från bauhaus med innerdia 35mm och tjockleken 20mm, så total dia är ca 75 mm.
Hittade några små snuttar liggandes hemma av snarlik tubisolering som passade perfekt utan på tuben från bauhaus. Sen verkar ha innerdia 75mm och tjocklek 20mm.
Har sökt runt men inte hittat någon återförsäljare som säljer denna, för som ni ser behöver jag ca 2meter till.
Vet någon var man kan hitta denna produkt?
Mvh
Fredrik

• Isolerad PEM-slang med yttre tubisolering i ett byggprojekt under golvet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vilken sorts isolering vill du, armaflex ( gummi/difftät ) eller klassiskt materiel, finns många sorter

Hej,
Tackar för svaret, fabrikat spelar mindre roll. Jag är främst intresserad av att hitta dimensionen dvs innermått ca 75 mm och yttermått ca 115 mm.
Fabrikatet på Bauhaus är jag osäker på vad det egentligen är. Snuttarna av den typ jag hittade hemma dvs den jag är ute efter så står det tyvärr ingenting.
Den ska ju gärna klara av att sitta utomhus, men jag tänkte slå lite ålderbeständig byggplast runt om det sen.
Mvh
Fredrik

Så du vill lägga ytterligare ovanpå det du har då , 75 mm invändigt och 95 utv, är det utvändiga måttet heligt eller måste det vara exakt dom måtten

Bruttopris 355kr/m plus moms

Det är Ahlsells hittepåpris som ingen betalar.

• Gilla
mexitegel
  • Laddar…
richardtenggren
Jag får bruttopris 201kr/m, 104kr/m efter rabatt på ”mitt” konto.

Det är för att länken går till fel variant. Kolla den med innerdiameter runt 75 mm istället för ytterdiameter.

• Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
Sorry, fipplade med länkarna på telefonen och råkade tydligen posta fel :crysmile:

Men det är ju kul att höra att man har bättre rabatter än andra ibland :D ;)

• Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
Japp. 94,47 SEK/M är mitt pris på den länkade varianten.

• Gilla
mexitegel
  • Laddar…
richardtenggren
Skulle nog kunna bero på att det troligen handlas mest elrelaterat på kontot. Sen vet jag inte i vilken utsträckning... :surprised:

Jag brukar köpa VVS på Dahl för privat syfte :)

Jag har inte handlat nånting på mitt konto. Verkar vara ett vinnande koncept.

• Gilla
  • Haha
kulle och 3 till
  • Laddar…
Sjuk bransch, jagfår den för 92 kr/m med blygsamma 66% rabatt.

Varför slösar de ens bläck på sina prislistor?

• Gilla
tompaah7503
  • Laddar…
Är de mer eller utan moms?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.