Hej
Jag tänkte montera mina paneler själv på garagetaket med betongpannor och råspont under.
Själva takfästen finns att köpa t.o.m på Amazon, men jag behöver själva aluminium-skenorna också. Dessa är lite mer skrymmande och svårare att köpa online.

Någon som har tips på vart (bor söder om Stockholm) man skulle kunna köpa aluminiumskenor eller komplett monteringssystem för panelerna?
Vad jag har förstått säljer Rexel, Ahlsell inte till privatpersoner. Vore trevligt med tips och gärna prisvärda lösningar :)

Mats-S
V VallValle skrev:
Hej
Jag tänkte montera mina paneler själv på garagetaket med betongpannor och råspont under.
Själva takfästen finns att köpa t.o.m på Amazon, men jag behöver själva aluminium-skenorna också. Dessa är lite mer skrymmande och svårare att köpa online.

Någon som har tips på vart (bor söder om Stockholm) man skulle kunna köpa aluminiumskenor eller komplett monteringssystem för panelerna?
Vad jag har förstått säljer Rexel, Ahlsell inte till privatpersoner. Vore trevligt med tips och gärna prisvärda lösningar :)
Har du ingen kompis eller nära vän som har en egen firma?

Jag har hjälpt många privatpersoner att handla via min firma. Tar man kontantfaktura och betalar direkt över disk så är firman inte direkt inblandad (man gör givetvis inget momsavdrag), och grossisten bryr sig inte om vad firman har som sysselsättning, dom är bara intresserad av att kunna skriva ner ett firmanummer i sitt register.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.