Mac_attack
Hej allihop!

Jag efterfrågar tips på markiser och inköpsställen. Får gärna vara online om det innebär bättre pris, så länge villkoren är vettiga vid ev. krångel.

Förutsättningar: Bor i Göteborg (Torslanda).
Bredd ca 6 m, utfall 300-350 cm. Gärna motordriven. Bra kvalitet på markisduk (antimögel, minimerad blekning osv.)

Har även två fönster som skulle behöva markiser, vore ju super om man kunde köpa allt samtidigt från samma ställe.

Tack på förhand!

Borås markisservice. https://borasmarkis.se/

Levererade till stugan samt monterade allt och installerade allt utom elmotorn, vet dock inte om de levererar till Gbg. Om inte vet de säkert vilka konkurrenter där som har bra renommé.

Mac_attack
anthill anthill skrev:
Borås markisservice. [länk]

Levererade till stugan samt monterade allt och installerade allt utom elmotorn, vet dock inte om de levererar till Gbg. Om inte vet de säkert vilka konkurrenter där som har bra renommé.
Fick sisådär intryck av hemsidan. Man kommer ju inte vidare till produkter/utbud.
Trycker man på "Sätt markiser på ditt hus" kommer man till en hemsida som inte verkar existera längre... (markisguiden.se - sidan existerar inte)

Mac_attack Mult skrev:
Fick sisådär intryck av hemsidan. Man kommer ju inte vidare till produkter/utbud.
Trycker man på "Sätt markiser på ditt hus" kommer man till en hemsida som inte verkar existera längre... (markisguiden.se - sidan existerar inte)
Jag kan inte svara för det. Det är nog en verksamhet som inte satsar på sin e-närvaro, men något rätt måste de göra då de har hållit på sedan 60-talet. Finns många gamla fackhandlare som inte vill lägga ut produkterna på hemsidan så att kunder åker till butiken och klämmer för att sedan beställa från Tyskland. Jag fick ett seriöst intryck och mitt förslag var egentligen att du skulle kontakta dem för mer info; är som sagt osäker på om de ens levererar till Gbg men de känner säkert till bra alternativ närmre dig.

• Gilla
Mac_attack
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.