1 170 läst · 4 svar
1k läst
4 svar
Tips på hur man gör med elsladdarna i öppen trappa
Självbyggare
· Stockholm
· 2 689 inlägg
Vilken typ av downlights? Hur ser trappen ut? Har ni någon L-profil på stegen eller bara raka steg?
om ni har L-profil någon stans kan ni lägga kabeln där och sätta en kvartslist över (ev såga/slipa/fräsa bort lite in mot kabeln så den får plats). Har ni inte det kan ni kanske sätta dit det i framkant på stegen och ev lägga ett såganitt under och lägga kabeln där eller göra som om ni hade haft L-profil till att börja med.
lägg upp en bild så blir det lättare att koma med förslag
om ni har L-profil någon stans kan ni lägga kabeln där och sätta en kvartslist över (ev såga/slipa/fräsa bort lite in mot kabeln så den får plats). Har ni inte det kan ni kanske sätta dit det i framkant på stegen och ev lägga ett såganitt under och lägga kabeln där eller göra som om ni hade haft L-profil till att börja med.
lägg upp en bild så blir det lättare att koma med förslag
Vi Har L-profil på stegen och det är eg inte där jag har problemet. Problemet jag ser är snarare hur tåtarna ska döljas när jag går från ena steget till det andra, typ i vangstycket. Fräseran ur, sätter rör och målar eller finns detannat enklare sätt?
Liknande trådar
-
Hur göra med detta undertak? Tips?
Färg, Måla & Tapetsera -
Inrasat förråd under entrétrappa - tips på vad jag kan göra
Byggnadsvård -
Tips om underhållsvärme för småstugor
Värme allmänt -
Tips på bottenventil för tvättställ som är busenkel att rengöra?
Badrum -
Tips på hur göra ful bullervall "snygg"?
Trädgård allmänt