Byggahus.se

Tips på byggvaruhus/jernvaror i Karlstad

1. L
    Medlem Nivå 6
    Jeg ønsker tips da jeg skal besøke Sverige/Karlstad i helgen på butikker som selger verktøy/verktyg.

Jeg vet om disse fra før:

Coop bygg Bergvik
    Beijer byggmaterial
    Byggmax
    Clas Ohlson

Nogon fler? Spesielt om det er nogon som har goda erbjudande på bosch (grön og blå)...

På forhånd takk!

2. G
    Medlem Nivå 2
    Det finns även Swedol och biltema. Swedol säljer bosch, biltema gör inte det :)

Björn

3. L
    Medlem Nivå 6
    Takk, Biltema vet jeg om, og det har jeg ikke langt unna her i Norge heller.

Skal sjekke ut Swedol, vet du mer eksakt hvor det ligger?

Takk for svar :)

Noen flere da?

4. teed
    Medlem Nivå 8
  5. B
    Medlem Nivå 3
    och även Järnia.

6. L
    Medlem Nivå 6
    Jepp, da takker jeg for alle Svar. Da har jeg vært på Beijer, Clas, Begge Jernia og Swedol.

Ble litt her og der :)

7. Cheesus
    Medlem Nivå 8
    Jag gissar att även maskiner o verktyg likt allt annat är dyrare i Norge än i Sverige eftersom shoppingresan gick hit?

Snart betalar väl ni norrmän även för luften ni andas?

8. L
    Medlem Nivå 6
    Priser på verktøy er en del rimligere i Norge, selv om vi sparer litt på kursen. Men, det hender det er bra tilbud/erbjudande, og med kursen i tillegg så blir det ganske bra.

Biltema f.eks, er litt billigere og med lavere kurs, så sparer man fort noen kroner på å handle i Svensk biltema.

Men, mye annet er jo billigere i Sverige. Biler er jo vanvittig billig. Ca halve prisen. Men, det hjelper ikke, for den blir like dyr ved grensen :)

Men du har helt rett, vi betaler snart for at andas.

Men, jeg synes også at servicen i svenske butikker er mye bedre i Norge. Kanskje jeg flytter til Sverige om jeg får lov, hehe