Hej

Vi har en enplansvilla från 68 där ventilationen är galet fel, Blåser in på toaletterna och inget syre alls på em när man har varit hemma hela dagen.
Funderar på FTX men var hittar man ett bra företag i Göteborg. Sökt lite men det är svårt att veta vilka som är skojare/klippare eller som är bra. Lite rätt för ljudstörningar från systemet.

Har någon tips på ett bra företag?

/Niclas

Niclas Sprung skrev:
Hej

Vi har en enplansvilla från 68 där ventilationen är galet fel, Blåser in på toaletterna och inget syre alls på em när man har varit hemma hela dagen.
Funderar på FTX men var hittar man ett bra företag i Göteborg. Sökt lite men det är svårt att veta vilka som är skojare/klippare eller som är bra. Lite rätt för ljudstörningar från systemet.

Har någon tips på ett bra företag?

/Niclas
Ventilationsgubbarna hadde för mycket att göra så jag fick rätt dåliga offerter så jag gjorde jobbet själv. Inte så svårt om du har 1-plans villa med krypvind. Börja alltid med en bra ventilationsritning så är halva jobbet fixat. Att dra rör är ganska enkelt men det var bökigt att gräva i 50cm lösull som jag hadde som isolering på vinden. Rören ligger nergrävda i lösullen.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.