3 516 561 läst · 12 247 svar
3517k läst
12,2k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Jag nöp kanske den sista i Uppsala idag.ullberg skrev:<Bild på Essve cutters-väska på Bauhaus...>
Detta pris är fortfarande giltigt (var på långfredagen iaf), riktigt bra pris tycker jag. Fyllde på med 2 x utomhus och 1 x inomhus (samma pris på den, dock tror jag orginalpriset är lägre på den så dealen är inte riktigt lika bra). Fanns ganska många tillängliga på Barkarby där jag var, dock var det många som tog med sig en på vägen ut, jag såg nog 5-6 stycken som stod i kassan med sådana under tiden jag själv stod där.
/U
Det blev i alla fall tomt på de två ställena där dom stod uppställda.
Är dessa lådor så bra? Borde jag köpa en av varje bara för att? 
Jag har en av varje sedan innan plus någon ny essbox. Gillar väl de nya ännu mer men visst är lådan bra.Realdoolar skrev:
Vettigt uppmärkt och smidigt med lösa lådor istället för bara fack = det är bara att ha den lösa lådan i fickan eller bredvid sig.
För detta priset dock så är det prisvärt bara för skruven vilket som

ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 833 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 833 inlägg
Lär inte räkna genom mina, men jag skulle säga att i utomhuslådan är det kanske 20-30 av de allra största storlekarna och runt 50 för övriga (dimensionerna syns i bilden ovan), kanske fler av de allra minsta, svårt att skatta. I innomhuslådan skulle jag gissa lite fler än 50 av varje storlek, men jag tror mindre än 100. Det är också fler storlekar i den väskan, och även här är osäkerheten stor för de små storlekarna (och egentligen är det "för många" av de allra minsta storlekarna enligt mig)
/U
/U