Byggahus.se
Kan nog vara så att inomhuslådorna har sinat - de var i alla fall slut i Uppsala när jag var där igår och plockade ett par utomhuslådor.

Beställde just en utomhuslåda på bauhaus.se, och frakten blir rimliga 49:-. Det motsvarar ju ungefär kostnaden för att ta bilen fram och tillbaka om man bor en mil från Bauhaus.

20% på hela K-Rautas sortiment för klubbmedlemmar den 4/4 kl. 15-21 i Linköping. (gäller kanske även på andra orter)

pjodden skrev:
20% på hela K-Rautas sortiment för klubbmedlemmar den 4/4 kl. 15-21 i Linköping. (gäller kanske även på andra orter)
Nån som kan bekräfta detta? Kanske skulle ta mig till Eskilstuna i morgon.

Mikael_L
K-rauta_E-tuna.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Prova att ringa ... kanske ...? ;)

pelpet skrev:
Beställde just en utomhuslåda på bauhaus.se, och frakten blir rimliga 49:-. Det motsvarar ju ungefär kostnaden för att ta bilen fram och tillbaka om man bor en mil från Bauhaus.

Tack för tipset, passade bra inför kommande altanbygge.....:D

Mikael_L skrev:
[bild]

Prova att ringa ... kanske ...? ;)
De hade haft sin kampanj för flera veckor sedan med 15% rabatt.

Beställde en utomhuslåda jag med.. :)
Tack för tipset!

Mikael_L
ullberg skrev:
<Bild på Essve cutters-väska på Bauhaus...>

Detta pris är fortfarande giltigt (var på långfredagen iaf), riktigt bra pris tycker jag. Fyllde på med 2 x utomhus och 1 x inomhus (samma pris på den, dock tror jag orginalpriset är lägre på den så dealen är inte riktigt lika bra). Fanns ganska många tillängliga på Barkarby där jag var, dock var det många som tog med sig en på vägen ut, jag såg nog 5-6 stycken som stod i kassan med sådana under tiden jag själv stod där.

/U
Jag nöp kanske den sista i Uppsala idag. :p
Det blev i alla fall tomt på de två ställena där dom stod uppställda.

Är dessa lådor så bra? Borde jag köpa en av varje bara för att? :)

Realdoolar skrev:
Är dessa lådor så bra? Borde jag köpa en av varje bara för att? :)
Jag har en av varje sedan innan plus någon ny essbox. Gillar väl de nya ännu mer men visst är lådan bra.

Vettigt uppmärkt och smidigt med lösa lådor istället för bara fack = det är bara att ha den lösa lådan i fickan eller bredvid sig.

För detta priset dock så är det prisvärt bara för skruven vilket som

Hur mycket skruv är det totalt i lådan? :)

ullberg
Lär inte räkna genom mina, men jag skulle säga att i utomhuslådan är det kanske 20-30 av de allra största storlekarna och runt 50 för övriga (dimensionerna syns i bilden ovan), kanske fler av de allra minsta, svårt att skatta. I innomhuslådan skulle jag gissa lite fler än 50 av varje storlek, men jag tror mindre än 100. Det är också fler storlekar i den väskan, och även här är osäkerheten stor för de små storlekarna (och egentligen är det "för många" av de allra minsta storlekarna enligt mig)

/U

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Låter bra! :)
Lär väl gå åt på ett eller annat vis.

Stanley FatMax vattenpass på 1,8 meter

299kr (599 ordinarie) på Jula, finns i deras kampanjblad på nätet.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.