Jag är inte så hemma på VVS delar. Men har kopplat bort en radiator för tillfället.
Nu vill jag sätta dit mini kulventil och slang för att kunna använda dom andra radiatorerna.

Vart köper jag delar och vad bör jag använda för slang?

• Kopparledningar för radiator utan ansluten radiator, med avslutande gängad koppling.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Mats-S
Hej, inget direkt svar på frågan, men ett hett tips vart du kan finna drivor av bra VVS-info.

RörmokarLäraren har en egen kanal på youtube:
https://www.youtube.com/c/RörmokarLäraren/videos

Superbra och pedagogiska lättsmälta videos om allt möjligt inom VVS. Han har löst alla mina VVS-problem när jag byggde om köket. Han svarar på frågor dessutom, så du kan 100% säkert få hjälp av honom :)

Rekomenderar att du klickar på "Prenumerera" så kan du alltid återvända när du har problem (y)

• Gilla
Öh Nisse
  • Laddar…
Mats-S Mats-S skrev:
Hej, inget direkt svar på frågan, men ett hett tips vart du kan finna drivor av bra VVS-info.

RörmokarLäraren har en egen kanal på youtube:
[länk]

Superbra och pedagogiska lättsmälta videos om allt möjligt inom VVS. Han har löst alla mina VVS-problem när jag byggde om köket. Han svarar på frågor dessutom, så du kan 100% säkert få hjälp av honom :)

Rekomenderar att du klickar på "Prenumerera" så kan du alltid återvända när du har problem (y)

Superbra. Det måste jag kolla upp.:geek:

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.