11 401 läst ·
66 svar
11k läst
66 svar
Test brödrost 2 skivor - bästa brödrosten 2022 - brödrost bäst i test
På konsumentens sida
· 3 420 inlägg
Vi testade 7 brödrostar för att hitta en brödrost som är bäst i test och se om det är mer än pris och utseende på en brödrost som spelar roll. Och inte minst, hur mycket el kostar det att rosta bröd i elområde 4?
Du kan läsa artikeln här: Test brödrost 2 skivor - bästa brödrosten 2022 - brödrost bäst i test
Du kan läsa artikeln här: Test brödrost 2 skivor - bästa brödrosten 2022 - brödrost bäst i test
Administrator
· Skåne
· 8 351 inlägg
Inte vad jag vet.
Kul Om jag inte vinner en KitchenAid på kommande tävling, ska jag köpa en själv
Den OBH Nordica jag köpte ganska nyligen är helt värdelös. Rostar dåligt och skivorna hoppar inte upp eller gör nått ljud från sig.
Enda fördelen är väl att den ser ut som en brödrost.
Den OBH Nordica jag köpte ganska nyligen är helt värdelös. Rostar dåligt och skivorna hoppar inte upp eller gör nått ljud från sig.
Enda fördelen är väl att den ser ut som en brödrost.
Renoverare
· Stockholm
· 19 577 inlägg
Själv smörsteker jag brödet. Om jag nu ska ha det rostat dvs. 
Det solklara valet blir då "bästa köp", brödrost nr2, tillverkad i Tyskland.
Köper helst så lite som bara möjligt från diktaturer som understödjer krig, mord och förföljelser.
Köper helst så lite som bara möjligt från diktaturer som understödjer krig, mord och förföljelser.
Redigerat:
Administrator
· Skåne
· 8 351 inlägg
När jag var liten hade vi ingen brödrost av någon anledning. Min mamma rostade bröd till mig genom att lägga dem direkt på gjutjärnsplattorna på spisen. Det gick bra det också.
Bröd stekt i smör är gott, men jag tycker det är en helt annan sak. Det blir matigare. Passar bra till förrätter som toast skagen eller löjromstoast tycker jag.
Bröd stekt i smör är gott, men jag tycker det är en helt annan sak. Det blir matigare. Passar bra till förrätter som toast skagen eller löjromstoast tycker jag.
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
· Bromma
· 2 704 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
- Bromma
- 2 704 inlägg
Jag håller med dig fram till när du påstår att förrätter är efterrätter.Marlen Eskilsson skrev:
När jag var liten hade vi ingen brödrost av någon anledning. Min mamma rostade bröd till mig genom att lägga dem direkt på gjutjärnsplattorna på spisen. Det gick bra det också.
Bröd stekt i smör är gott, men jag tycker det är en helt annan sak. Det blir matigare. Passar bra till efterrätter som toast skagen eller löjromstoast tycker jag.
Administrator
· Skåne
· 8 351 inlägg
Tack, det är dags att sova nu tror jag