Jag har lite saker att sälja eller skänka. Jag skriver inga priser för jag har i ärlighetens namn ingen aning om vad, om ens något, de kan vara värda.

Lägg ett bud så blir det troligtvis ditt om intresset är lågt. Skambud går bra. 0 kronor är även det ett giltigt bud, om intresset är lågt d.v.s. Vilket jag gissar att det kommer vara…

Önskar ni fler bilder eller info så säg till.

Rostigt metallunderrede i skogsmiljö, med böj på ena kortsidan och byggmaterial i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Rostigt underrede till manskapsbod i skogsmiljö, bredvid en släpvagn med takplåtar.
Skapa konto

Jag rev en manskapsbod/byggbod förra hösten och kvar blev ett underrede eller vad man vill kalla det. Har inte varit skyddad för väder och vind sedan dess. Finns lite ytrost men jag tror att det inte är mer än så. Ena kortsidan har en liten böj (se bild).

Cirkamått: 8,4x2,8 meter.

Ett passande underrede för en driftig persons projekt? Sälja som metallskrot?

Begagnad röd takplåt med ytrost och synliga skador ligger på marken med gräs och löv omkring.
Skapa konto

Takplåt från ovan nämnda bod. Oklart hur gamla. Skicket verkar vara ok men ena plåten har en ganska stor buckla i ena kortsidan. Finns garanterat mindre böjar och bucklor på övriga plåtar. Inget man sätter på sin fina villa men till ett redskapsskjul eller dylikt fungerar de bra.

Nio eller tio stycken, minnet är bra men kort… Jag kan gå ut och räkna igen om det exakta antalet är viktigt.
Cirkamått: 300x110 cm

Smutsigt och använt vitmålat radiatorselement med sladd och stickpropp, lite rost vid foten.
Skapa konto

Närbild på etikett av ett smutsigt vitt element med reglage, märkt 700W och 230V.
Skapa konto

Ett smutsigt element med stickpropp. Skulle må bra av lite ny färg på sig.
700W 230V
Cirkamått: 90x62 cm.
Jag hittar inga fästen till elementet men sånt går väl att köpa löst antar jag, eller göra egna.

Smutsigt vitt element med stickpropp och flagnande färg liggande på grusig mark.
Skapa konto

Närbild av ett smutsigt och oanvänt värmeelement med inställningsvred och teknisk information.
Skapa konto

400W 400V. Ingen stickpropp.
Som synes behöver det här elementet en hel del färg och omsorg för att platsa i finrummet. Fästen finns till detta element.
Cirkamått: 90x30 cm.
Elementet har aldrig blivit använt av mig så jag kan inte garantera att det fungerar. Då den saknar stickpropp är jag inte villig att kontrollera funktionen. Om någon betalat för elementet och det inte fungerar så ger jag förstås pengarna tillbaka.

Ett gammalt, smutsigt fönster med träram, lutat mot en utomhusmiljö med spegling av träd i glaset.
Skapa konto

Finns två fönster av denna typ. Har stått halvskyddat under en gran under vintern men på de ställen jag kollade verkar trät vara ok. Fast nu när jag tänker på det kollade jag aldrig skickat på trät som stått på marken. Ska försöka göra det när tillfälle ges.

Behöver kittas om och eventuellt en del annan omsorg.

Två fönster. 2-glas. Cirkamått: 113x63

Gammalt fönster med flagnande vit färg och tvåglasruta som behöver renoveras, ligger på marken.
Skapa konto

Läs texten om fönstren ovan. De som skiljer är:
Endast ett fönster, 1-glas, spricka i ena rutan.
Cirkamått: 85x100

Så…
Inget som har något större värde som sagt, men kanske är det till nytta för någon.

Ingenting skickas utan de hämtas strax utanför Upphärad som finns mellan Göteborg och Trollhättan. Jag åker till Överby i Trollhättan med ojämna mellanrum så eventuellt kan vi mötas där eller längs vägen mellan Upphärad och Trollhättan.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.