3 515 läst · 3 svar
4k läst
3 svar
Takkupa, Hemma 4 samt Garage Hemma 4
Hej Zedea!
Jag har inte något foto på Hemma 4 med takkupa, däremot skulle jag kunna maila dig fasadritning på en sådan om du vill.
Vidbyggt garage har vi bara till Hemma 6.
Konstruktionsmässigt är det inga problem för en lokal snickare att lösa detta till dig. Dock måste du kontrollera med nätägaren om du får bygga in fasadmätarskåpet i ditt vidbyggda garage.
Hälsningar
Martin Lahger / Smartstart
Jag har inte något foto på Hemma 4 med takkupa, däremot skulle jag kunna maila dig fasadritning på en sådan om du vill.
Vidbyggt garage har vi bara till Hemma 6.
Konstruktionsmässigt är det inga problem för en lokal snickare att lösa detta till dig. Dock måste du kontrollera med nätägaren om du får bygga in fasadmätarskåpet i ditt vidbyggda garage.
Hälsningar
Hej Zedea,
Jag tror det är ett missförstånd. Vidbyggt garage till Hemma 4 går inte att beställa från oss. Byggtekniskt däremot är det inga problem att utföra med undantag av fasadmätarskåpet som oftast inte får finnas i garaget.
Hälsningar
Jag tror det är ett missförstånd. Vidbyggt garage till Hemma 4 går inte att beställa från oss. Byggtekniskt däremot är det inga problem att utföra med undantag av fasadmätarskåpet som oftast inte får finnas i garaget.
Hälsningar
Liknande trådar
-
Attefalls takkupa 140 cm
Utbyggnad och tillbyggnad -
Harman Kardon onyx 4 till hemmabio ?
Teknik -
Bygga hemmanätverk med Ubiquiti - 24 eller 48 v PoE
Internet - Fiber, Bredband, ADSL, 3G/4G -
Avslutad: Med MP4000 Smart har du postkontoret hemma!
Tävling -
SPCK 420/421 deltillkoppling som hemma-/nattläge
Villalarm & Hemautomation