Vi tävlar ut den kraftfulla högtryckstvätten Husqvarna PW360 i samarbete med Maskinklippet.se.
Husqvarna PW360 är en verkligt högpresterande maskin med robust och ändamålsenlig design som ger utmärkta resultat vid krävande rengöring av till exempel bilar och stenmurar. En stålförstärkt högtrycksslang ingår. Med det mjuka greppet aktiverar du avtryckaren smidigt och bekvämt. Induktionsmotorn och metallpumpen säkerställer pålitlig prestanda och lång livslängd. Två svivelfunktioner för justering av munstycket och snabb anslutning utan krångel. Inbyggt förvaringsutrymme för tillbehör, slangvinda och nätsladd gör arbetet effektivt. Två munstycken och en skumspruta ingår.
2. Berätta vad som blir ditt första projekt med din nya högtryckstvätt om du vinner.
Svaren skriver du i den här tråden.
Vinnaren utses fredag den 16 maj.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Maskinklippet.se för att de sponsrar den här tävlingen.
2. Min gamla Kärcher högtryckstvätt gick sönder för 4-5 år sedan, efter det har underhållet av mina stenläggningar blivit eftersatt. Markstenen är nu rejält smutsig, de är närapå svarta av regn, mossa och påväxt, så där skulle en ny högtryckstvätt får göra nytta.
1. 160 bar
2. Tvätt av ca 100 kvm mossbeväxt dansk sjöstensplattor står på schemat. Med högtryckstvätt kanske det finns till till något annat i sommar.
1. 160 bar
2. Finns många projekt vi skulle ha nytta av denna. Bilar, kajaker, mindre båt, stenplattor och plåttak. Den skulle gå varm de första veckorna.
Det hade varit trevligt att vinna en högtryckstvätt från Byggahus! Men vänta nu, det har jag ju redan gjort! OK, då deltar jag väl inte i tävlingen då... 😂