Vi tävlar ut den kraftfulla högtryckstvätten Husqvarna PW360 i samarbete med Maskinklippet.se.

Man använder en Husqvarna PW360 högtryckstvätt för att rengöra en stenbelagd uteplats vid ett hus.

Husqvarna PW360 är en verkligt högpresterande maskin med robust och ändamålsenlig design som ger utmärkta resultat vid krävande rengöring av till exempel bilar och stenmurar. En stålförstärkt högtrycksslang ingår. Med det mjuka greppet aktiverar du avtryckaren smidigt och bekvämt. Induktionsmotorn och metallpumpen säkerställer pålitlig prestanda och lång livslängd. Två svivelfunktioner för justering av munstycket och snabb anslutning utan krångel. Inbyggt förvaringsutrymme för tillbehör, slangvinda och nätsladd gör arbetet effektivt. Två munstycken och en skumspruta ingår.

Värde: 4 395 kr

Gör så här för att tävla:

1. Besvara frågan: Vad är maximalt arbetstryck för PW360? Svaret hittar du här: https://www.maskinklippet.se/maskin...lvattentvattar/husqvarna-pw360-hogtryckstvatt

2. Berätta vad som blir ditt första projekt med din nya högtryckstvätt om du vinner.

Svaren skriver du i den här tråden.

Vinnaren utses fredag den 16 maj.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Maskinklippet.se för att de sponsrar den här tävlingen.

Högtryckstvätt Husqvarna PW360 med orange design och slangvinda, stående utomhus på träaltan med bakgrund av grönskande landskap.

Redigerat:
  • Gilla
  • Älska
Eremitkräfta och 7 till
  • Laddar…
1. 160bar
2. Helt klart ska jag tvätta båda bilarna som står utanför där man börjar fundera på vilken färg de har under lagret med vägdamm.

Unikt namn
1. 160bar.
2. Tvätta bort mossa/lav från lilla berghällen bakom huset. Min nuvarande maskin mäktar inte med det.

1. 160 bar.

2. Min gamla Kärcher högtryckstvätt gick sönder för 4-5 år sedan, efter det har underhållet av mina stenläggningar blivit eftersatt. Markstenen är nu rejält smutsig, de är närapå svarta av regn, mossa och påväxt, så där skulle en ny högtryckstvätt får göra nytta.

160 bar
Jag vet inte vad som blir först efter vintern, trasmattorna eller regnvattentankarna...

1. 160 Bar
2. Har 3 stenlagda uteplatser på landet som skulle behöva en omgång med högtryck.

1. 160bar.
2. Dotterns plastleksaker!

1. 160 bar
2. Tvätt av ca 100 kvm mossbeväxt dansk sjöstensplattor står på schemat. Med högtryckstvätt kanske det finns till till något annat i sommar.

160bar o tvätta 250kvm altan

1. 160 bar
2. Finns många projekt vi skulle ha nytta av denna. Bilar, kajaker, mindre båt, stenplattor och plåttak. Den skulle gå varm de första veckorna.

1. 160 bar

Det finns mycket att välja på. Stenplattor, trall, bergshällen, brevlådan, cykeln, behovet är stort!

1. 160 bar

2. Perfekt för att tvätta av berget för kommande utbyggnad av huset. Kommer från lägenhet så ingen högtryckstvätt har någonsin funnits i ägo.

Det hade varit trevligt att vinna en högtryckstvätt från Byggahus! Men vänta nu, det har jag ju redan gjort! OK, då deltar jag väl inte i tävlingen då... 😂

• Gilla
  • Haha
Jon Jädersten och 1 till
  • Laddar…
1. 160 bar
2. Rengöra stenplattorna på uteplatsen.

pdov
  1. 160 bar.
  2. Tvätta stenläggningen framför hus blir absolut första projektet.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.