Hej jag har sprayat ett chassi, allt gick verkligen superbra. Men så klart började det regna och allt har förstörts. Jag antar att det bästa är att ta bort all sprayfärg och börja om?

Hur går man tillväga? Jag har fått tips om aceton för att ta bort all färg, men jag vet inte. Jag tänker ju stripper, men vad vet jag. Jag har inget att skrapa bort färg med, försökt höra med Panduro men det går inte bra, de har något som heter liberon stripper.

Jag har bifogat bilder på mitt resultat, mint gröna chassit och inspirationsbilder.

Mvh

Peshtiwar

• Nyligen spraymålat mintgrönt chassi som skadats av regn, ligger på kartong utomhus.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Nymålat mintgrönt chassi med vattendroppar och skador efter regn.
    Skapa konto
  • Mintgrönt sprayat datorchassi hålls av en person, med skador från regn synliga.
    Skapa konto
  • Person håller i ett mintgrönt spraymålat chassi med synliga droppar och defekter efter regn.
    Skapa konto
  • Person som undersöker skadad mintgrön sprayfärg på ett datorchassi efter regn.
    Skapa konto
  • Mintgrönt datorchassi med skador från regnvatten vilket skapat ojämna ytor och rinningar i färgen.
    Skapa konto
  • Sprutlackerat mintgrönt chassi med synliga rinningar och skador från regn.
    Skapa konto
  • Färgglada chassin i rött, gult, blått och mintgrönt målade och placerade på gräs.
    Skapa konto
  • Fyra färgsprayade datorchassin i rött, gult, blått och grönt utomhus på gräs.
    Skapa konto
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.