Hej!
Vi hade en målarfirma hemma som hjälpte oss med att bredspackla och måla i ett rum. Märkte inte dessa skavanker till en början men flyttade teven för ett tag sedan och de blev väldigt tydliga i släpljuset. Gipsväggarna har nog suttit sedan 70-talet och såg inte jätteroliga ut när vi tog bort tapet. Vad kan kan ”märkena” bero på? Känner inget när jag känner med handen men är väldigt synliga som sagt, från fönsterfoder ner till golvlist.
Vi hade en målarfirma hemma som hjälpte oss med att bredspackla och måla i ett rum. Märkte inte dessa skavanker till en början men flyttade teven för ett tag sedan och de blev väldigt tydliga i släpljuset. Gipsväggarna har nog suttit sedan 70-talet och såg inte jätteroliga ut när vi tog bort tapet. Vad kan kan ”märkena” bero på? Känner inget när jag känner med handen men är väldigt synliga som sagt, från fönsterfoder ner till golvlist.
Dock är det så att för att den handboken ska gälla på något sätt så måste det avtalas att det är vad som gäller.BirgitS skrev:
Här är det vettigaste att bara prata med målaren, men det låter som om problemet upptäcktes efter rätt lång tid så då kan jag tänka mig att målaren blir lite less.
Ja det kan ju vara ett smidigt sätt att hantera det hela. Är de ändå på plats kostar det ju noll kronor att fixa detta för företaget.Victor Lundin1 skrev: