1 767 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Svidande ögon vid spackling?
Heej
Håller på att spackla mitt garagetak och höll på 3 timmar igår, Och det började ganska fort bli irriterat i mina ögon. Sved och ögonvitorna blev lite röda. Har googlat lite men inte hittat någon med liknade besvär. antagligen är det något i spacklet (Alcro skivspackel) som jag inte tål. Har någon här varit med om något liknande eller är jag unik . Funderar om ett par skyddsglasögon skulle hjälpa?
Tacksam för svar och tips
Håller på att spackla mitt garagetak och höll på 3 timmar igår, Och det började ganska fort bli irriterat i mina ögon. Sved och ögonvitorna blev lite röda. Har googlat lite men inte hittat någon med liknade besvär. antagligen är det något i spacklet (Alcro skivspackel) som jag inte tål. Har någon här varit med om något liknande eller är jag unik . Funderar om ett par skyddsglasögon skulle hjälpa?
Produkter som diskuteras: "skyddsglasögon"
Skyddsglasögon
Skyddsglasögon är ett oumbärligt tillbehör för att skydda dina ögon från potentiella skador orsakade av skräp, damm, kemikalier eller intensivt ljus under arbete. Vårt sortiment av skyddsglasögon erbjuder högkvalitativa produkter som
Läs mer
Hoppas du mår bättre nu. Jag blev själv jättedålig och kände mig kräkfärdig när jag stått och spacklat i en garderob trots att jag bar munskydd och skyddsglasögon. Dammet är inte att leka med.2 2hjul skrev:Heej
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden