Vi har precis valt kök till vårt husbygge. Valet föll på svarta ek-luckor, något vi var helt oförberedda på. Eftersom vi velar lite på om vi valt rätt bänkskiva eller inte efterlyser vi bilder på svarta kök. Googlar man hittar man en hel massa, men väldigt dåliga bilder dvs svårt att de bänkskiva och kakel.
Den bänkskivan vi valt är en ljus laminatskiva som ser ut som någon form av sten. Alternativet hade varit en grå skiva med samma uttryck som den ljusa. Vi är lite rädda för att valet av kakel kan bli svårt med den ljusa bänkskivan. Å andra sidan tänkte vi att den grå kanske gör det hela för mörkt...
Hoppas på många bra bilder på svarta kök där bänkskiva och kakel framgår!
När vi valde kök så funderade vi på svart och fick då dom här bilderna skickade till oss av snickeriet. Bänksivan är i vitbetsad ask. Vansinnigt snyggt tyckte vi men i slutändan fegade vi ur och valde ändå ett vitt kök iallafall.
Ja, de där porslins-hoarna har jag sett dyka upp allt oftare, verkar populära. Det kanske är den nya trenden att integrera badrum och kök i ett och samma, undrar vart man skulle placera duschkabinen?
Jag har byggt detta köket en gång i tiden, svartmatta luckor och laminatskiva. Båda köpta på IKEA, dock inte av den nylanserade serien kök. Tydligen gjorde jag inte helt fel, då lägenheten såldes rekord-dyrt i föreningen 2010.
Jag har byggt detta köket en gång i tiden, svartmatta luckor och laminatskiva. Båda köpta på IKEA, dock inte av den nylanserade serien kök. Tydligen gjorde jag inte helt fel, då lägenheten såldes rekord-dyrt i föreningen 2010.