Byggahus.se

Studsmatta fastnade i träd efter tromb

1. Redaktionen
    På konsumentens sida Nivå 9
  2. dd88
    Medlem · Nivå 7
    Hur svårt kan det vara att förankra studsmattan ordentligt?

Kan ju knappast ha kommit som en överraskning att studsmattor lättar från backen i hård vind.

3. T
    Medlem · Nivå 8
    Dessa fula/äckliga studsmattor som folk prompt ska ha på tomten, om det så ens är en yta på tomten med max 10kvm.

Ni som köper dessa, varför har ni inte dom på balkongen också? Går säkert att få in dom där också.

4. 13th Marine
    Renoverare · Nivå 21
    Bitter?

Barnen älskar det, det är inte svårare än så.

5. T
    Medlem Nivå 7
    Enkelt. Vi har ingen balkong...

Men naturligtvis är studsmattan förankrad ordentligt.

6. [SKPG]Zamora
    Renoveringsnovis · Nivå 10
    Haha, bitter eller?

• Laddar…
  7. A
    Medlem · Nivå 9
    Barnen borde tagit sitt ansvar och hållit fast studsmattan eller i varje fall arbetat som extravikt på den :cool:

• Laddar…
  8. S
    Bannad · Nivå 8
    Det hade varit en trevlig upplevelse för samtliga parter, om barnen var kvar i studsmattan när vinden kom.

9. Fadai
    Slöjdnörd · Nivå 8
    Ja, de är fula. Ja, barnen älskar dem (och många vuxna). I min lilla by finns det en på lekplatsen. Bra, för många kan dela på den.

• Laddar…
  10. T
    Medlem · Nivå 8
    Säkert väldigt smidigt för er föräldrar som inte kan göra saker med barnen, ungefär som att sträcka till dom en Ipad i brist på fantasi.

11. G
    Medlem Nivå 2
    pfft

12. 13th Marine
    Renoverare · Nivå 21
    Du uttalar dig stenhårt om saker du inte har någon koll på ;)

Själv föredrar jag att barnen hoppar studsmatta istället för att sitter still med en platta.

13. M
    Medlem · Nivå 6
    Bemöda er inte att svara Thomas, han är uppenbarligen bara ute efter konflikt.

• Laddar…
  14. T
    Medlem · Nivå 8
    För en gångs skull ska jag bemöda mig att svara ett sådant inlägg som du skriver; Jag skrev allmänt vad jag ansåg om studsmattor, och folk här inne tar då åt sig, inte konstigare än att jag aldrig skulle välja att måla mitt hus rosa.

• Laddar…
  15. tttomten
    Medlem · Nivå 14
    Jag har studsmatta som barnen tränar på (tränar cirkus), grannen har badtunna, andra grannen har solstol.
    Vad är ok enligt dig att ha på sin tomt utan att det ser skräpigt ut?