Företag mäter kundnöjdhet hos småhustillverkarna.
Du kan läsa artikeln här: Stor förbättringspotential för småhustillverkarna
2 118 läst · 4 svar
2k läst
4 svar
Stor förbättringspotential för småhustillverkarna
-
På konsumentens sida · 2 416 inlägg 2 okt 2018 14:47
-
3 okt 2018 04:12 #2
Vilka andra småhustillverkare var med i undersökningen och vad var deras resultat?
Redigerat 3 okt 2018 04:19 -
5 okt 2018 19:14 #3
"Alla aspekter som innefattar grundläggande planering har fått höga betyg – husen anses vara funktionella, vara bra planerade och med hög grundstandard och arkitekturen får bra omdömen."
Knappast förvånande med tanke på att husköparna har botaniserat runt bland olika hustyper och sedan valt det de tycker bäst motsvarar deras behov och önskemål.- Laddar…
-
10 okt 2018 14:23 #4
Företagen äger sina egna resultat och väljer själva hur de vill kommunicera kring det. Vi har kommit överens med branschen att endast visa det högsta värdet i undersökningen.
Hälsningar,
Prognoscentret -
12 feb 19:50 #5
Jag tror vi behöver ett upplägg liknande JD Powers kvalitetsmätning på bilar som är helt oberoende av tillverkarna för att mer effektivt driva kvalitetsarbetet hos hustillverkare och byggare.- Laddar…