3 312 läst · 3 svar
3k läst
3 svar
Större "vanligt" badkar?
Jag har bläddrat i trådar men inte hittat nåt som hjälper...
Är på jakt efter ett "helt vanligt" badkar men med den ovanligheten att det är bredare.
Utan krusiduller i form av massage eller bubbel, fristående och rektangulärt.
Man ska kunna bada 2 utan nämnvärd trängsel, alltså.
Plain and simple...men det är en djungel där ute! *Hjälp!*
Den med tips skulle göra mig oerhört glad! (Är lite trött på planlöst badkarssurfande just nu)
Är på jakt efter ett "helt vanligt" badkar men med den ovanligheten att det är bredare.
Utan krusiduller i form av massage eller bubbel, fristående och rektangulärt.
Man ska kunna bada 2 utan nämnvärd trängsel, alltså.
Plain and simple...men det är en djungel där ute! *Hjälp!*
Den med tips skulle göra mig oerhört glad! (Är lite trött på planlöst badkarssurfande just nu)
Jag tipsar återigen om www.megabad.com, en tysk internethandel där visjälva handlat flera gånger. Förutom att priset brukar vara sisådär 50-70% av vad man får betala i Sverige (inkl.frakt) så har de ett mycket stort urval.
Tyvärr är siten på tyska, men de har engelsktalande personal om man ringer dit. När jag pratade med dem i våras sa de att siten skulle även bli engelssrpåkig inom en snar framtid. Kan man inte tyska kan man använda www babelfish.com som översätter automatiskt från tyska till engelska och vice versa.
Gå in på megabad, skriv badewanne (badkar) i rutan under Ich suche (jag söker). Du får då upp en lista där du kan välja olika typer av badkar. Fristående badkar heter freistehend Badewanne på tyska.
Tyvärr är siten på tyska, men de har engelsktalande personal om man ringer dit. När jag pratade med dem i våras sa de att siten skulle även bli engelssrpåkig inom en snar framtid. Kan man inte tyska kan man använda www babelfish.com som översätter automatiskt från tyska till engelska och vice versa.
Gå in på megabad, skriv badewanne (badkar) i rutan under Ich suche (jag söker). Du får då upp en lista där du kan välja olika typer av badkar. Fristående badkar heter freistehend Badewanne på tyska.
Tack! Vad bra! Och billigt! Ska absolut kolla där.
...men tror du inte de håller på med sidunderhåll just nu...
Kanske ska de lära sidan engelska, så slipper jag använda min knackiga tyska!
Får kika in där lite senare istället. Tack igen.
...men tror du inte de håller på med sidunderhåll just nu...
Kanske ska de lära sidan engelska, så slipper jag använda min knackiga tyska!
Får kika in där lite senare istället. Tack igen.