Byggahus.se

Stjärnnätverk

5k läst  10 svar

1. anderton_swe
    Medlem Nivå 5
    Vilken typ av stjärnnätverk har ni i era hus? Hörde att det skulle bli standard.

Mvh

anderton

2. M
    Medlem Nivå 1
    Tyvärr så har Myresjöhus vanlig paraleelkoplling vilket gör att du inte kan välja parabol...

3. Myresjohus
    Medlem Nivå 3
    Stjärnnätverk är standard i våra hus. Myresjöhus och leverantören, Dataconect, har gjort en speciallösning som ska passa Myresjöhusen. Alla kopplingar dras till en och samma central.

Magnus Brusefält
    Marknadsstöd, Myresjöhus

4. anderton_swe
    Medlem Nivå 5
    oki, tänkte på en liten mera specifierad lista, men det kan jag ta kontakt med säljaren om, Ville mest jämnföra med vad elektrikern erbjöd och vad ni numera erbjuder.

5. H
    Medlem Nivå 2

Sedan när är det standard?

Vi har precis gjort slutlig beställning och kommer få betala drygt 14.000 för detta tillval.

Mvh Hestia

6. T
    Medlem Nivå 4
    Kan man koppla in telefonen direkt till datanätverket om man har ip-telefoni, i så fall vilken typ av telefon ?

7. HarGer
    Medlem Nivå 1

Standard från när?

Jag undrar också från när stjärnnätverket är standard i Myresjöhusen? Från vilket datum ska man ha beställt?
    Tacksam för svar!

8. Olmen
    Medlem Nivå 8
    Standard. Ingen som berättat.

Samma fråga som HarGer:

När skall man ha beställt huset för att få stjärnnätverk?

9. Myresjohus
    Medlem Nivå 3
    Vi har stjärnnätverk som standard i våra hus sålda fr.o.m 1/7!

Min förra uppgift i tråden var således inte korrekt. Svaret då borde ha varit: Att vi kan erbjuda detta.

Magnus Brusefält
    Marknadsstöd, Myresjöhus

10. Olmen
    Medlem Nivå 8
    Jag antar att vi pratar om 2007

11. J
    Medlem Nivå 1
    Har själv betalat för nätverket, 15000:-
    Har inte fått Telias fiberlan att fungera än, men det behövs en switch för att få alla nätverksuttag att fungera.
    Detta får man bekosta själv, iof ingen större summa pengar.

Bevaka ämnet och häng med när det uppdateras.
Bevaka