Hej, har spotlights med sladd som ser ut såhär i änden. Vad behöver jag köpa för att sticka denna änden i, och få spotlightsen att lysa? 😊

• Hand håller ett oanslutet europeiskt eluttag under ett bord. Otydlig bakgrund med trä och skruv.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Cigarrdanne Cigarrdanne skrev:
Hej, har spotlights med sladd som ser ut såhär i änden. Vad behöver jag köpa för att sticka denna änden i, och få spotlightsen att lysa? 😊
Utebelysning? Behöver bild lampan och namn på den om du vet.

Det brukar vara 12 V-grejor. Kolla vilken effekt belysningen har, leta sedan upp en lämplig trafo. Ev. klipp bort kontakt och skarva ihop kabeln.

Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Utebelysning? Behöver bild lampan och namn på den om du vet
Innebelysning i köksskåp. Står inget på den vad den heter vad jag kan se

• Inbyggt takljus med genomskinliga dricksglas på hylla under. Gråmålat skåp med beslag och ljusgrå vägg.
    Skapa konto
E etompau skrev:
Det brukar vara 12 V-grejor. Kolla vilken effekt belysningen har, leta sedan upp en lämplig trafo. Ev. klipp bort kontakt och skarva ihop kabeln.
Max 10 w spotlight. Vad för transformator passar för det som passar med de två platta stickbitarna i andra änden?

• Ett tomt takfäste för ljuskälla, vit plast, märkt "MAX 10W", troligen för spotlight.
    Skapa konto
Fairlane
Kolla med Ikea?
Vit plast lampa sockel utan glödlampa, text och symboler, röd cirkel markerar en detalj. Max 10W.
Skapa konto

• Gilla
BirgitS
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.