Sponsrat innehåll mitt i trådarna ?

6k läst  88 svar

Sida 1 av 6
  1. slaskman
    Medlem Nivå 8
    Är det nåt nytt påfund med sponsrade inlägg mitt i trådarna ? Att ni säljer annonser på traditionell plats det kan jag smälta men de sponsrade inläggen känns riktigt b och stör nåt otroligt. Tillkännager härmed att jag på rent trots kommer välja bort alla produkter och företag som stör min läsning.

mawno, Bjoellander, nochl och 4 till gillar
  2. Per Eskilsson
    Administrator · Nivå 17
    Det har varit så i en hel vecka nu. Det sponsrade innehållet syns bara för gäster, inte för inloggade användare. Du är den första som kommenterar detta.

Pagno gillar
  3. H
    Anonym
    blir mer och mer en reklamplats detta forum.
    pengarna som kommer går ju inte några bra repotage.
    den enda som det blir reportage är Daniel Norrstam, där han är med ger bara klarhet och ideer.
    medans dom andra ger bara mera frågor.

Noseone gillar
  4. Nötegårdsgubben
    Husägare · Nivå 13
    Tycker att appen känns väldigt reklamfri även om jag vet att det finns om man scrollar ner.

För min del kan ni därtill lika gärna behålla reklampengarna som satsa dem på olika journalistiska projekt, men det finns kanske andra som tycker att det ger något och kanske driver det lite trafik också – vad vet jag. Hur som helst har jag mer behållning av det ideella än det journalistiska materialet.

5. H
    Medlem Nivå 6
    Att fler inte kommenterat detta beror förmodligen på att dom inte kan, eftersom dom inte är inloggade.

Jag håller med att det är för mycket reklam

6. H
    Anonym
    många vill ju få information utan bli medlem.

7. GK100
    Medlem · Nivå 18
    I appen ser jag precis som Nötegårdsgubben skrev inte till någon reklam alls öht. Bra så och som det bör vara.

Lidd och yonna gillar
  8. Fel av Åke
    Husägare · Nivå 6
    Är oftast inte inloggad när jag är på forumet. Det här är j-igt irriterande. Instämmer med Slaskman, undviker att stödja störande reklam.

9. Peter2400
    Medlem · Nivå 16
    Jag vill gärna kolla på Netflix och Hbo, verkar inte heller fungera om man inte loggar in.
    Kanske samma fel?

10. H
    Anonym
    va menar du?
    drar du likhet mellan betalsajt och ett forum som skall vara grattis?

11. Bernieberg
    Renoverare · Nivå 15
    Jag är inloggad men ändå bombad med reklam plötsligt. Använder appen. Exempelvis fyra annonser insprängda mellan inläggen bara på denna sida. Det går ju inte att läsa med något flyt.

Nillea gillar
  12. GK100
    Medlem · Nivå 18
    Som jag förstått slipper man reklamen om man skriver något inlägg med viss frekvens kanske per vecka. Så skriv något då och då om det passar så minskar kanske uhället.

13. Demmpa
    Husägare · Nivå 17
    I denna tråd ser jag inte en enda annons, förrän nedanför svarsrutan, men så har jag också varit aktiv med att skriva någon inlägg dom senaste sju dagarna.

Att du (får/)fick annonser i denna tråd berodde på att du inte hade gjort någon inlägg dom senaste sju dagarna, senaste inlägget innan detta gjorde du den 3/3, alltså nio dagar sedan.

Om du nu tittar genom tex denna tråd (när du är inloggad) så kommer det inte att finnas någon annons inne i tråden.

14. C
    Anonym
    Bla bla blaa..... Hoppas jag inte behöver se någon reklam på en tid...

15. Peter2400
    Medlem · Nivå 16
    Vem har sagt att det ska vara gratis?
    BH drivs av ett vinstdrivande företag, annonser är antagligen absolut största intäkten.
    Aktiva medlemmars privilegium är att slippa reklam, passiva och besökare åker däremot på det.

Logga in för att se högupplösta bilder och få möjlighet att ställa frågor. :love: