10 839 läst · 132 svar
11k läst
132 svar
Spam? Tröja färg och storlek
Men får tacka så mycket.
Jag valde vit denna gång, den svarta från förra gången är faktiskt i förvånansvärt bra skick, men jag bygger eller meckar inte i den.
Jag brukar ha den när jag rör mig i offentligheten vid lämpliga tillfällen, mässor och resor, en dag i Kolmården för några år sedan, osv.
Jag tänker att det skulle vara lite kul om någon annan byggahus-medlem skulle ge sig tillkänna när de ser t-shirten, de går ju liksom inte att köpa på H&M.
Alltså har sonen skrivit alla korten för hand?
Med olika användarnamn så går det väl inte att köra fram dem i kopiatorn.
Tejp med byggahus logga !!!
Det var nördigt ...
Jag valde vit denna gång, den svarta från förra gången är faktiskt i förvånansvärt bra skick, men jag bygger eller meckar inte i den.
Jag brukar ha den när jag rör mig i offentligheten vid lämpliga tillfällen, mässor och resor, en dag i Kolmården för några år sedan, osv.
Jag tänker att det skulle vara lite kul om någon annan byggahus-medlem skulle ge sig tillkänna när de ser t-shirten, de går ju liksom inte att köpa på H&M.
Alltså har sonen skrivit alla korten för hand?
Med olika användarnamn så går det väl inte att köra fram dem i kopiatorn.
Tejp med byggahus logga !!!
Det var nördigt ...
Kom in i nutiden. Redan för trettio år sedan hade exempelvis Word funktion för mail merge.Mikael_L skrev:
Med detta sagt tror jag i och för sig inte detta vara fallet här utan det är säkert en ung herr Eskilsson som riskerat skrivkramp. För övrigt säger PostNord-appen att sommartomten ska komma till mig idag! Tack på förhand!
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 457 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 457 inlägg
Fast när jag kollat de olika bilderna på korten som olika personer lagt ut så ser ex hus-loggan lite olika ut på olika bilder. Har dock inte granskat så noggrant så jag hoppas jag har fel för sonens skull
Allvetare
· Västra götaland
· 8 942 inlägg
Om man inte svarar på spamet så slipper man det.
Man får se upp med konstiga saker i brevlådan.
Öppnar man helt obetänksamt fel sak så får man mailware och hälften av ens sockor försvinner, alltid så det blir en udda kvar.
Det finns många som kan vittna om detta, många som inte ens vet om att de har fått mailware i sitt hus.
Öppnar man helt obetänksamt fel sak så får man mailware och hälften av ens sockor försvinner, alltid så det blir en udda kvar.
Det finns många som kan vittna om detta, många som inte ens vet om att de har fått mailware i sitt hus.
Husägare
· Västernorrland
· 2 491 inlägg
Min kom också igår, tackar! Brukar använda dem när jag är på byggvaruhuset eller om det kommer hem en hantverkare - jag inbillar mig att man eventuellt får lite bättre service då, annars kanske man hänger ut dem här.