542 läst · 3 svar
542 läst
3 svar
Spännhylsa till DeWalt 621 överhandsfräs
Jag har en överhandsfräs DeWalt 621 och skulle behöva en ny spännhylsa. Såg att original är ganska dyra, kring 400:-
Finns det alternativ?
Jag har en Bosch (grön) överhandsfräs, men spänhylsorna till denna passar inte DeWalten
Finns det alternativ?
Jag har en Bosch (grön) överhandsfräs, men spänhylsorna till denna passar inte DeWalten
Fyrahundra känns inte särskilt dyrt, tycker jag. Särskilt inte om det är original.
Det är en detalj med oerhört höga krav på toleranser och är delvis avgörande för hur bra frässtålet kan prestera.
En snabb googling visar att priserna är på den nivån du nämner, även på Amazon så det är tyvärr nog bara att bita i det sura äpplet…
//Ronnie
Det är en detalj med oerhört höga krav på toleranser och är delvis avgörande för hur bra frässtålet kan prestera.
En snabb googling visar att priserna är på den nivån du nämner, även på Amazon så det är tyvärr nog bara att bita i det sura äpplet…
//Ronnie
Ok! Tack, ville ha en second opinion om det finns alternativ. Fick med 3 olika storlekar när jag köpte Boschen. Men nu fick jag bara en storlek (köpte begagnat).P Pysslarn skrev:Fyrahundra känns inte särskilt dyrt, tycker jag. Särskilt inte om det är original.
//Ronnie
då får jag beställa helt enkelt.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Vilken bandad skruv till Dewalt skruvmagasin (DCF6202)
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Låda till DeWalt DCS572N-XJ
Dewalt 7033 till Metabo?
Klinga till Dewalt 7485
Styrskena Dewalt, passar den till denna adapter till Bosch
Verktyg, Maskiner & Fordon