734 läst · 5 svar
734 läst
5 svar
Solcellsleverantör rekommendationer
Vi håller på att kolla på installation av solceller med batteri och att kunna sälja o köpa el.
Vi bor i Vinslöv, Skåne och är noviser på solcellsanläggningar.
Önskar lite ”äkta” recentioner från er som redan installerat och är nöjda.
Vi bor i Vinslöv, Skåne och är noviser på solcellsanläggningar.
Önskar lite ”äkta” recentioner från er som redan installerat och är nöjda.
Hej, jag har Svea Solar och tillhör de som är nöjda. Har 19 st paneler och deras Huawei VR och ett batteri. Det har varit diverse små? fel men efter rapportering har de följt upp och rättat till felen. Det enda jag ångrar är att jag inte tog ett större batteri. Har haft min anläggning i mindre än ett år och bor i Skåne.
Har just installerat med solifocus. 24 paneler och emaldo batteri. Allt som hade med Installation att göra på plats var super trevliga och ville att Installationen skulle bli bra och rätt. inte någon anmärknings punkt den fysiska installationen vid extern besiktning.
Projektledning under all kritik. Svara inte på frågor. Tidplan var ett sms vi kommer i morgon och Installera. Väntar fortfarande på all dokumentation.
Projektledning under all kritik. Svara inte på frågor. Tidplan var ett sms vi kommer i morgon och Installera. Väntar fortfarande på all dokumentation.
Hur stort batteri valde du som du tycker var för litet?Holypain skrev:Hej, jag har Svea Solar och tillhör de som är nöjda. Har 19 st paneler och deras Huawei VR och ett batteri. Det har varit diverse små? fel men efter rapportering har de följt upp och rättat till felen. Det enda jag ångrar är att jag inte tog ett större batteri. Har haft min anläggning i mindre än ett år och bor i Skåne.
Liknande trådar
-
Så ställer du rätta frågorna till solcellsleverantören – en guide från offert till efterkontroll
Artikelkommentarer -
Lurad av solcellsleverantör på nätet
Artikelkommentarer -
Finns det några rekommendationer för IBC-komponenter?
Solceller, Solfångare, Solenergi -
Rekommendationer inför elarbete (nybygge)
El -
syllbyte, pris och rekommendationer
Grund & Markarbeten