Byggahus.se

Söker hallinredning i ek

1. M
    Medlem Nivå 1
    Vår hall har just blivit färdig och nu återstår inredningen. Vi har en garderobsvägg med skjutdörrar och på motstående sida finns en slät vägg (ganska lång) målad i vitt.

För ett par veckor sedan såg jag att någon sålde en klädhängare på blocket som bestod av ribbor i ek i sektioner. Sektionerna kunde placeras ovanpå varandra och täckte då i stort sett ytan från golv till tak. Lösa krokar, hatt- och skohylla hängdes sedan på dessa ribbor. Annonsen är inte aktiv längre så jag har ingen bild. Hänvisning fanns till en affär så den säljs fortfarande.

Är det någon som känner igen detta? En sådan "vägg" önskar jag mig med bara krokar. Tar ingen plats i den annars ganska smala hallen och den vita väggen tar inte skada av fuktiga kläder.

Maeta

2. Hejduk..tig
    Medlem Nivå 9
    Det låter som Ellos hallribba i ek som heter Skapa. Du köper krokar och hyllor separat. Finns som reavaror på ellos.se just nu.

3. Hejduk..tig
    Medlem Nivå 9
  4. Hejduk..tig
    Medlem Nivå 9
  5. V
    Medlem Nivå 1
  6. M
    Medlem Nivå 1
    Tusen tack för svar!
    Tyvärr har i varit på resa några dagar och krokarna hade hunnit ta slut. Jag har dock beställt ribborna från Ellos så får jag hoppas att jag kan hitta krokar på annat sätt. Hatthylla var jag ändå inte intresserad av eftersom vi har en hel garderobsvägg (nu med fantastik inredning).

Hälsningar
    Maeta