2 846 läst · 9 svar
3k läst
9 svar
Snygga till foghörnet
Hej!
Vi har precis fått badrummet renoverat och det blev hyfsat fint. I ena duschhörnet blev det lite konstigt/fult med stort avstånd mellan kaklet så det blev mycket fog. Jag undrar om det finns sätt att snygga till det eller gömma det helt enkelt? Jag tänkte mig någon sort trekantig list man kunde få tag på och sätta där. Allt blir snyggare än som det är nu
Vi har precis fått badrummet renoverat och det blev hyfsat fint. I ena duschhörnet blev det lite konstigt/fult med stort avstånd mellan kaklet så det blev mycket fog. Jag undrar om det finns sätt att snygga till det eller gömma det helt enkelt? Jag tänkte mig någon sort trekantig list man kunde få tag på och sätta där. Allt blir snyggare än som det är nu
Självklart ska firman göra det! Snabbt gjort med en silifix.boromb skrev:
Om du ska göra det själv så är det maskeringstejp som gäller om det ska bli snyggt och lite diskmedel på fingret.
Produkter som diskuteras: "maskeringstejp"

Maskeringstejp
Maskeringstejp är en typ av tryckkänslig tejp som främst används inom målning och byggindustri för att skydda ytor som inte ska målas eller behandlas. Maskeringstejpen är oftast gjord av ett tunt och enkelt rivbart papper, och en mindre
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden