Byggahus.se

Snöröjningen kan försämras i vinter

1. T
    Medlem · Sö · 3 280 inlägg

TheGame

Medlem
    Nej men kriminaliteten i stora hela är samma om.
    Men din rädsla verkar vara fokuserad mycket på skjutningar och sprängingar.
    Dessa 2 kriminella handlingar utförs inte av samma grupp spekuleras det i nu, bla Leif gw har resonerat kring detta och han brukar ha koll :)

2. R
    Husägare · 6 116 inlägg
    Någon öl =)
    Ett exempel. https://www.nsk.se/2014/01/27/starksprit-och-vin-sa-konfererar-hasslehem/ De politikerna som nämns sitter kvar ännu.
    om jag plussade rätt så kostade namnbytet med diskussion om värderingar 336000 kr.
    Vi som bodde i deras hus fick minsann frysa för de ville inte fixa fönster eller höja värmen. De ljög om att de hade gjort tester på vattnet i ett par hus.
    Fina politiker.
    Så jag hackar på en öl.

3. D
    Medlem · E · 26 456 inlägg
    Det är definitivt inte snyggt skött. Men 180kr/lägenhet och år räcker inte långt om du ska höja värmen och byta fönster. Trotts att det där handlar om mer än vad som är rimlig så är det i sammanhanget inte summor som är av någon större betydelse. Det är främst förtroendet som får sig en törn.

4. R
    Husägare · 6 116 inlägg
    Fast 330 tusen blir ju en del fönster, eller isolering eller snöröjning =)
    Min poäng är att de tror de kan leka upp pengarna hur som helst. De har ju ändå runt 50 tusen i lön så nog borde de kunna betala för sig själva om de väljer att ha konferenser på annan ort än i våra egna lokaler.
    Det skall inte gå så långt att de ska drabba lite snöröjning.

Tyvärr så är det senaste fallet med skolledningen låst tror jag för jag kan inte hitta artikeln igen.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.