Hej igen!
Nu har jag en ny fråga till detta underbara forum. Vi har byggt om vårt kök. Nu har vi ett skåp i ett udda mått, ca 55 cm brett. Först tänkte vi låta det vara öppet, men vill nog ha en lucka där ändå. Kökets luckor är spegelluckor. Nån som vet en snickare som kan tillverka en likadan, måttbeställd? Gärna i Skåne.
Nu har jag en ny fråga till detta underbara forum. Vi har byggt om vårt kök. Nu har vi ett skåp i ett udda mått, ca 55 cm brett. Först tänkte vi låta det vara öppet, men vill nog ha en lucka där ändå. Kökets luckor är spegelluckor. Nån som vet en snickare som kan tillverka en likadan, måttbeställd? Gärna i Skåne.
Rent spontant tänker jag att ni köper en standardlucka och tar med den till ett snickeri alt. till firma som lackar köksluckor.S SteelyDan skrev:Hej igen!
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Efterlysning: Tillverkare av inomhustrappa, bredd: 1500 mm
Lösvirke & Timmerhus -
Makita 18V LXT borrmaskin som inte är tillverkad i Kina
Verktyg & Maskiner -
Blums nya gångjärn - fråga till snickare/kökstillverkare
Kök -
Elpanna med vattenburen värme: Nibe EVC 190 C2, tillverkad 1976, elpatron 13000w
Värmepumpar -
180° vändning i livet och bli snickare
Hustillverkare