Byggahus.se
Maskintok skrev:
Snickarbyxor | Snickarbyxor med hängslen för dam & herr
[länk]

Här köper jag och frugan hängsel byxor.
skapliga priser..
Annars googla snickarbyxa dam så kommer mängder med sidor upp.. (y)
Toni Lee Worker hantverksbyxa dam, 100% bomull, Svart
[länk]
Absolut finns det många att beställa! :) Men jag har ingen lust att köpa hem och testa bara för att få samma resultat som jag brukar, att de har helt knasig form, därför tänkte jag att någon här kanske redan gjort lärdomarna före mig. ;)

major_tom major_tom skrev:
www.operose.se ska vara bra, har modeller som går upp ordentligt i ryggslutet och med stretchpartier. de är inte så billiga dock
Kanonbra, tack så mycket!

A
P paraplyaralia skrev:
Absolut finns det många att beställa! :) Men jag har ingen lust att köpa hem och testa bara för att få samma resultat som jag brukar, att de har helt knasig form, därför tänkte jag att någon här kanske redan gjort lärdomarna före mig. ;)
Ja just ja det tänkte jag ju inte på..
Men kan vara bra att ha till senare tillfällen kanske... :sweat::rolleyes::oops:

Som någon sa swedol eller grolls dom har allt, beställ hem ett gäng och skicka eller lämna tillbaka resten.

Karlia
Tack för att du postade. Jag har i flera år tänkt att jag behöver snickarbyxor, provat halvhjärtat någon gång ibland. Mest hittat för herr, alltid upplevt dem fel - för långa, knäskydden hamnar inte vid knäna. För korta i midjan, sitter inte uppe. Hängselbyxor alltid för klumpiga.

Jag äger inte ens ett par jeans, skogskläder har jag däremot men de vill jag inte riskera att få färg på.

Beställa kläder online känns knöligt, kläder vill jag kunna prova. Nu tog jag mig samman och beställde online ändå, fick byta eftersom det blev fel storlek först.
Byxorna är mjuka, följsamma, knäskydden där de ska vara, bra fickor, lagom löst sittande. Jag är supernöjd! Jo, dyra. Min förra jobbaroverall hängde med i 15 år, utslaget blir det inte så mycket.

https://floramanufaktur.se/kollekti...am/dee-denim-worker-bib-pants-snickarbyxa-dam

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.