Byggahus.se
Hej, insidan av en av garderobsdörrarna har slitits ner av lådor som ibland inte går igen. Tips på hur det kan åtgärdas? Bor i en hyresrätt.

• Garderobsdörr med slitage och nednötta märken orsakade av lådor.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
A
S Stsv553 skrev:
Hej, insidan av en av garderobsdörrarna har slitits ner av lådor som ibland inte går igen. Tips på hur det kan åtgärdas? Bor i en hyresrätt.
Är det hack i spånskivan eller märke?
såg lite dåligt..
Är det märke hade jag letat färg och målat.
Är det hack hade jag spacklat först.. sen målat.

• Gilla
Workingclasshero
  • Laddar…
Så länge som ursprunglig orsak finns kvar, "lådor som ibland inte går igen" så är det inte lönt att göra något för det kommer att uppstå skavmärken på nytt.

• Gilla
1
  • Laddar…
A
K Kurtivan skrev:
Så länge som ursprunglig orsak finns kvar, "lådor som ibland inte går igen" så är det inte lönt att göra något för det kommer att uppstå skavmärken på nytt.
Ja men det borde ju gå att lösa.. :thinking:
Men jag hade nog hellre spraymålat insidan än pensel... om nu någon tänkt sig i den banan... Det blir så mycket finare med spray..
helst sprutmålat men det kräver lite mer.. ;)

Maskintok skrev:
Ja men det borde ju gå att lösa.. :thinking:
Men jag hade nog hellre spraymålat insidan än pensel... om nu någon tänkt sig i den banan... Det blir så mycket finare med spray..
helst sprutmålat men det kräver lite mer.. ;)
Jag känner igen det där skavet på insidan garderobsdörrarna från våra egna :( De har trådbackar man drar ut och är dörren inte minst 90 grader öppen så blir det så där, och nej, jag har inte gjort något åt det :)

• Gilla
BirgitS och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.