E Ernfrid #1 Medlem · 342 inlägg 21 maj 2015 13:09 Ernfrid Medlem 342 inlägg 21 maj 2015 13:09 #1 Hej! Jag har en murad öppen spis utomhus på altanen/uterum. Dock har den ingen skyddsplåt på golvet. Den är murad som en halvmåne ungefär som den här: Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Hur gör jag enklast en mall för att sedan kunna skära ut i plåt? Mvh
Hej! Jag har en murad öppen spis utomhus på altanen/uterum. Dock har den ingen skyddsplåt på golvet. Den är murad som en halvmåne ungefär som den här: Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Hur gör jag enklast en mall för att sedan kunna skära ut i plåt? Mvh
sir_daniel #2 Självbyggare · Stockholm · 2 689 inlägg 23 maj 2015 08:37 sir_daniel Självbyggare Stockholm 2 689 inlägg 23 maj 2015 08:37 #2 Masonit eller gör det i kartong som du ritar av på plåten o skär ut, svårare än så behöver det inte vara
Masonit eller gör det i kartong som du ritar av på plåten o skär ut, svårare än så behöver det inte vara