Fått köpa en billig Kärscher Professional HD 5/12 CX.
Den läckte som ett såll men med nya packningar blev den som ny.

Men jag har bara plana munstycken och den roterande. Behöver ett skummunstycke men det enda jag hittar är sådana som är för hemma-bruks K-varianterna.

Vet nån om det passar att sätta en för K-varianterna eller annan modell med nån adapter eller måste jag leta bland "proffsutbuden" för ett munstycke med behållare för medel? Proffsvarianterna är lite dyrare :(

Finns i välsorterade butiker, t.ex.
https://www.bollnasbilvard.se/1201-kopplingar

Just Bollnäs bilvård är otroligt hjälpsamma om man kontaktar dom också, så att man beställer rätt för att få det att passa.

Det går utmärkt att använda en adapter. Tänk på att ha rätt tryck i "flödesmunstycket" inuti (eller vad man nu ska kalla det).

Har du köpt eftermarknads-foam Lance lär du veta vad jag pratar om.
Är det Kärcher original vet jag inte om det går att byta till ett munstycke för flödet i din maskin.

• Gilla
TheGame
  • Laddar…
F F_man skrev:
Finns i välsorterade butiker, t.ex.
[länk]

Just Bollnäs bilvård är otroligt hjälpsamma om man kontaktar dom också, så att man beställer rätt för att få det att passa.

Det går utmärkt att använda en adapter. Tänk på att ha rätt tryck i "flödesmunstycket" inuti (eller vad man nu ska kalla det).

Har du köpt eftermarknads-foam Lance lär du veta vad jag pratar om.
Är det Kärcher original vet jag inte om det går att byta till ett munstycke för flödet i din maskin.
Ska ta och Maila och höra vad dom säger

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.